Digitální knihovnaUPCE
 

Shopaholismus: Nezvladatelná touha nakupovat

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá otázkou závislostí žen na nakupování, tzv. shopaholismem, se zaměřením na neovladatelnou touhu nakupovat, strategie používané k ospravedlnění nákupu a vnímání nakupování samotnými ženami, které vytvářejí o nakupování svůj příběh. Cílem výzkumu je dozvědět se, zda ženy závislé na nakupování utrácejí své peníze za účelem nějaké potřeby, pro vlastní uspokojení a vylepšení image, nebo jestli se jedná o nějakou skrytou vášeň či touhu po společenské prestiži. Práce je založena na vlastním kvalitativním terénním výzkumu. Hlavní metodou byly narativní rozhovory.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociální antropologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D28606

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

shopaholismus, vnímání nakupování, závislost, nákupní chování, shopaholismus, perception of shopping, addiction, buying behavior

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced