Shopaholismus: Nezvladatelná touha nakupovat
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá otázkou závislostí žen na nakupování, tzv. shopaholismem, se zaměřením na neovladatelnou touhu nakupovat, strategie používané k ospravedlnění nákupu a vnímání nakupování samotnými ženami, které vytvářejí o nakupování svůj příběh. Cílem výzkumu je dozvědět se, zda ženy závislé na nakupování utrácejí své peníze za účelem nějaké potřeby, pro vlastní uspokojení a vylepšení image, nebo jestli se jedná o nějakou skrytou vášeň či touhu po společenské prestiži. Práce je založena na vlastním kvalitativním terénním výzkumu. Hlavní metodou byly narativní rozhovory.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociální antropologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D28606
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
shopaholismus, vnímání nakupování, závislost, nákupní chování, shopaholismus, perception of shopping, addiction, buying behavior