dc.contributor.advisor |
Čáp, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Kulda, Jan |
|
dc.date.accessioned |
2013-03-08T09:38:02Z |
|
dc.date.available |
2013-03-08T09:38:02Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48971 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie a zhodnocení přínosu marketingových aktivit na podporu rozvoje stavební firmy Nadoz, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická hlediska marketingových nástrojů a jejich význam pro budování značky. V druhé části práce je podrobena zkoumaná firma analýze, která má za úkol poskytnout informační základ pro strategická a taktická rozhodnutí. Na základě těchto analýz je vypracována marketingová strategie, která zahrnuje návrhy a doporučení vhodné pro rozvoj firmy. Závěrečná část práce je zaměřená na vyhodnocení navrhovaných řešení a posouzení jejich ekonomického hlediska. |
cze |
dc.format |
78 s. |
cze |
dc.format.extent |
2510683 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
branding |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
PEST analýza |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
budování značky |
cze |
dc.subject |
ekonomické zhodnocení |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
PEST analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
brand building |
eng |
dc.subject |
economic evaluation |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.title |
Využití brandingu pro rozvoj firmy |
cze |
dc.title.alternative |
The use of branding for company development |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vychytil, František |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is the proposal of marketing strategy and evaluation of the contribution of marketing activities to support the development of construction company Nadoz. Ltd. The first part shows the theoretical aspects of marketing tools and their importance to brand building. In the second part the company is subjected to analysis which aims to provide a factual basis for strategic and tactical decisions. Based on these analyzes the marketing strategy is created including suggestions and recommendations suitable for the development of the company. The final part is focused on the evaluation of proposed solutions and assess their economic perspective. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D27671 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky recenzenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval velmi pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
18116 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |