Využití brandingu pro rozvoj firmy
Diplomová práceDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie a zhodnocení přínosu marketingových aktivit na podporu rozvoje stavební firmy Nadoz, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická hlediska marketingových nástrojů a jejich význam pro budování značky. V druhé části práce je podrobena zkoumaná firma analýze, která má za úkol poskytnout informační základ pro strategická a taktická rozhodnutí. Na základě těchto analýz je vypracována marketingová strategie, která zahrnuje návrhy a doporučení vhodné pro rozvoj firmy. Závěrečná část práce je zaměřená na vyhodnocení navrhovaných řešení a posouzení jejich ekonomického hlediska.
Rozsah stran
78 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D27671
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
branding, marketing, PEST analýza, SWOT analýza, budování značky, ekonomické zhodnocení, marketingový mix, PEST analysis, SWOT analysis, brand building, economic evaluation, marketing mix