Digitální knihovnaUPCE
 

Využití brandingu pro rozvoj firmy

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie a zhodnocení přínosu marketingových aktivit na podporu rozvoje stavební firmy Nadoz, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická hlediska marketingových nástrojů a jejich význam pro budování značky. V druhé části práce je podrobena zkoumaná firma analýze, která má za úkol poskytnout informační základ pro strategická a taktická rozhodnutí. Na základě těchto analýz je vypracována marketingová strategie, která zahrnuje návrhy a doporučení vhodné pro rozvoj firmy. Závěrečná část práce je zaměřená na vyhodnocení navrhovaných řešení a posouzení jejich ekonomického hlediska.

Rozsah stran

78 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D27671

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

branding, marketing, PEST analýza, SWOT analýza, budování značky, ekonomické zhodnocení, marketingový mix, PEST analysis, SWOT analysis, brand building, economic evaluation, marketing mix

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced