Digitální knihovnaUPCE
 

Teaching Speaking at Upper Secondary Schools to Achieve Communicative Competence

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This thesis discusses teaching speaking at upper-secondary schools towards achieving communicative competence. The theoretical part outlines the concept of communicative competence as reflected in speaking, as well as basic principles of syllabus design. Testing speaking is discussed, together with a critical analysis of the reformed final examination. The main outcome of the practical part is the development of teaching and testing materials, reflecting the theoretical background.

Rozsah stran

122 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

D27389

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

komunikativní kompetence, mluvený projev, výuka a testování mluveného projevu, tvorba sylabu, communicative competence, speaking, teaching speaking, testing speaking, syllabus design

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced