dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Timková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:05:05Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:05:05Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48698 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce definuje základní pojmy marketingu, marketingový mix a komunikační mix, který je aplikován na konkrétní společnost. Práce je rozdělena do pěti částí. Obsahem první kapitoly je vymezení základních pojmů marketingu se zaměřením právě na komunikační mix. Druhá kapitola se zabývá situační analýzou ve společnosti Timko s.r.o. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Timko s.r.o. Čtvrtá kapitola navrhuje změny, popř. nové návrhy nástrojů komunikačního mixu. Poslední částí je závěr, který obsahuje shrnutí zjištěného. |
cze |
dc.format |
65 s. |
cze |
dc.format.extent |
1788531 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.4.2014 |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
public relations |
eng |
dc.subject |
osobní prodej |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.subject |
public relations |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.title |
Návrh komunikačního mixu pro společnost TIMKO s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Concept of communication mix for TIMKO s.r.o. company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Brodský, Zdeněk |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis defines the basic concepts of marketing, marketing mix and communications mix that is applied to the particular company. The work is divided into five parts. The content of the first chapter is to define the basic concepts of marketing, focusing just on the communication mix. The second chapter deals with the situational analysis at Timko s.r.o. company. The third chapter focuses on the analysis of the communication mix at Timko s.r.o. company. The fourth chapter proposes changes or new tools of communication mix designs. The last part is a conclusion that summarizes the information gathered. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26931 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce bylo zpracování analýzy společnosti a návrhu komunikačního mixu pro zlepšení vztahu a image MSP. |
cze |
dc.identifier.stag |
18069 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |