Návrh komunikačního mixu pro společnost TIMKO s.r.o.
Diplomová práceDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce definuje základní pojmy marketingu, marketingový mix a komunikační mix, který je aplikován na konkrétní společnost. Práce je rozdělena do pěti částí. Obsahem první kapitoly je vymezení základních pojmů marketingu se zaměřením právě na komunikační mix. Druhá kapitola se zabývá situační analýzou ve společnosti Timko s.r.o. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Timko s.r.o. Čtvrtá kapitola navrhuje změny, popř. nové návrhy nástrojů komunikačního mixu. Poslední částí je závěr, který obsahuje shrnutí zjištěného.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.4.2014
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26931
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, strategie, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, direct marketing, marketing, marketing mix, communication mix, strategy, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing