Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh komunikačního mixu pro společnost TIMKO s.r.o.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce definuje základní pojmy marketingu, marketingový mix a komunikační mix, který je aplikován na konkrétní společnost. Práce je rozdělena do pěti částí. Obsahem první kapitoly je vymezení základních pojmů marketingu se zaměřením právě na komunikační mix. Druhá kapitola se zabývá situační analýzou ve společnosti Timko s.r.o. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Timko s.r.o. Čtvrtá kapitola navrhuje změny, popř. nové návrhy nástrojů komunikačního mixu. Poslední částí je závěr, který obsahuje shrnutí zjištěného.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.4.2014

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26931

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, komunikační mix, strategie, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, direct marketing, marketing, marketing mix, communication mix, strategy, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced