Maloobchodní prodej ve vztahu k zákazníkovi

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lelek, Tomáš cze
dc.contributor.author Frýdková, Marie
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:05:01Z
dc.date.available 2012-10-13T09:05:01Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48686
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je podat ucelený pohled na maloobchodní činnost a vývoj maloobchodu, přiblížit problematiku fungování a provozu maloobchodní jednotky a také charakterizovat zákazníka jako konečného spotřebitele. Za účelem naplnění cíle práce bylo provedeno dotazníkové šetření. cze
dc.format 55 s. cze
dc.format.extent 749286 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject maloobchod cze
dc.subject maloobchodní činnost cze
dc.subject prodejní jednotka a prodejní proces cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject retail eng
dc.subject retail activities eng
dc.subject sales unit eng
dc.subject sales process eng
dc.subject customers eng
dc.title Maloobchodní prodej ve vztahu k zákazníkovi cze
dc.title.alternative Retail Sales in Relation to the Customer eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The main purpose of this bachelor thesis is to give a comprehensive view of retail aktivity and retail evolution, describe an issue of retail´s unit functionality and performance and finally give a characteristics of the customer as a end-user. Thequestionnaire inquiry has been carried out to fulfil the aim of this thesis. eng
dc.description.department Ústav ekonomických věd cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D27032 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka prezentovala bakalářskou práci na téma Maloobchodní prodej ve vztahu k zákazníkovi. Analyzovala fungování maloobchodních prodejen, zákazníka a jeho pohled na maloobchodní prodej. Otázky: Která oblast fungování prodejní jednotky je podle výsledků Vámi provedeného dotazníkového šetření vnímána spotřebiteli jako kritická? Jaké jsou podle Vašeho názoru hrozby a příležitosti maloobchodního prodeje v současné době v České republice? cze
dc.identifier.stag 16349 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet