Problematika syndromu vyhoření u vychovatelů v ústavní péči
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u vychovatelů, kteří jsou zaměstnáni v zařízení ústavní péče, konkrétně se jedná o Diagnostický ústav, středisko výchovné péče, základní školu a školní jídelnu v Hradci Králové. Vychovatelé jsou denně vystavováni mnohým nepředvídatelným situacím a velmi často se mění kolektiv klientů, proto se vychovatelé mohou setkávat s pocity marnosti a zbytečnosti ve svém zaměstnání. Tato práce si klade za cíl zjistit, zda se u vychovatelů již vyskytl syndrom vyhoření nebo toto riziko hrozí a doporučit možnosti řešení. Kvalitativní výzkum podává nástin skutečností a problémů, se kterými se vychovatelé nejvíce potýkají a hodnotí podle standardizovaného dotazníku míru syndromu vyhoření.
Rozsah stran
78 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.6.2013
Název akce
ISBN
Studijní obor
Resocializační pedagogika
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D27399
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
ústavní výchova, diagnostický ústav, vychovatelé, syndrom vyhoření, institutional education, diagnostic institute, educators, burnout syndrome