Vliv adaptačních kurzů na začlenění jedince do nové školní třídy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vališová, Alena cze
dc.contributor.author Šarounová, Kristýna
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:18Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:18Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48566
dc.description.abstract Práce se věnuje adaptačním kurzům a jejich významu při začleňování jedince do nové sociální skupiny (školní třídy). Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem socializace, zejména v období adolescence a ve školním prostředí. Dále obsahuje charakteristiku školní třídy a jejích specifik a jsou zde popsaný adaptační kurzy samotné. Praktická část je věnována výzkumu v královéhradeckých středních školách. Výzkum u pedagogů slouží ke zmapování situace v oblasti využití adaptačních kurzů a výzkum u studentů měl za cíl zjistit význam adaptačních kurzů při začlenění jedince do nového kolektivu. cze
dc.format 97 s. cze
dc.format.extent 1565486 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject adaptační kurzy cze
dc.subject socializace cze
dc.subject sociální skupiny cze
dc.subject školní třídy cze
dc.subject zážitková pedagogika cze
dc.subject studenti středních škol cze
dc.subject adaptation courses eng
dc.subject socialization eng
dc.subject social groups eng
dc.subject experiential education eng
dc.subject classroom eng
dc.subject highschool students eng
dc.title Vliv adaptačních kurzů na začlenění jedince do nové školní třídy cze
dc.title.alternative Effect of Adaptation Courses to Integrate Individuals into a New Classroom eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The work is devoted to adaptation courses and their importance in integrating the individual into a new social group (school class). It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the process of socialization, especially during adolescence and at school. It also contains the characteristics of the classroom and their specifics and there are described adaptation courses themselves. The practical part is devoted to research at the high schools. Research with teachers was used to map the situation in the use of adaptation courses and research with students aimed to find out the importance of adaptation courses in the integration of individuals into a new team. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27400 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 15854 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet