dc.contributor.advisor |
Vališová, Alena |
cze |
dc.contributor.author |
Šarounová, Kristýna |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:04:18Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:04:18Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48566 |
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje adaptačním kurzům a jejich významu při začleňování jedince do nové sociální skupiny (školní třídy). Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem socializace, zejména v období adolescence a ve školním prostředí. Dále obsahuje charakteristiku školní třídy a jejích specifik a jsou zde popsaný adaptační kurzy samotné.
Praktická část je věnována výzkumu v královéhradeckých středních školách. Výzkum u pedagogů slouží ke zmapování situace v oblasti využití adaptačních kurzů a výzkum u studentů měl za cíl zjistit význam adaptačních kurzů při začlenění jedince do nového kolektivu. |
cze |
dc.format |
97 s. |
cze |
dc.format.extent |
1565486 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
adaptační kurzy |
cze |
dc.subject |
socializace |
cze |
dc.subject |
sociální skupiny |
cze |
dc.subject |
školní třídy |
cze |
dc.subject |
zážitková pedagogika |
cze |
dc.subject |
studenti středních škol |
cze |
dc.subject |
adaptation courses |
eng |
dc.subject |
socialization |
eng |
dc.subject |
social groups |
eng |
dc.subject |
experiential education |
eng |
dc.subject |
classroom |
eng |
dc.subject |
highschool students |
eng |
dc.title |
Vliv adaptačních kurzů na začlenění jedince do nové školní třídy |
cze |
dc.title.alternative |
Effect of Adaptation Courses to Integrate Individuals into a New Classroom |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The work is devoted to adaptation courses and their importance in integrating the individual into a new social group (school class). It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the process of socialization, especially during adolescence and at school. It also contains the characteristics of the classroom and their specifics and there are described adaptation courses themselves.
The practical part is devoted to research at the high schools. Research with teachers was used to map the situation in the use of adaptation courses and research with students aimed to find out the importance of adaptation courses in the integration of individuals into a new team. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27400 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
15854 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |