Vliv adaptačních kurzů na začlenění jedince do nové školní třídy
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se věnuje adaptačním kurzům a jejich významu při začleňování jedince do nové sociální skupiny (školní třídy). Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem socializace, zejména v období adolescence a ve školním prostředí. Dále obsahuje charakteristiku školní třídy a jejích specifik a jsou zde popsaný adaptační kurzy samotné.
Praktická část je věnována výzkumu v královéhradeckých středních školách. Výzkum u pedagogů slouží ke zmapování situace v oblasti využití adaptačních kurzů a výzkum u studentů měl za cíl zjistit význam adaptačních kurzů při začlenění jedince do nového kolektivu.
Rozsah stran
97 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Resocializační pedagogika
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D27400
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
adaptační kurzy, socializace, sociální skupiny, školní třídy, zážitková pedagogika, studenti středních škol, adaptation courses, socialization, social groups, experiential education, classroom, highschool students