Digitální knihovnaUPCE
 

Vliv adaptačních kurzů na začlenění jedince do nové školní třídy

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se věnuje adaptačním kurzům a jejich významu při začleňování jedince do nové sociální skupiny (školní třídy). Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem socializace, zejména v období adolescence a ve školním prostředí. Dále obsahuje charakteristiku školní třídy a jejích specifik a jsou zde popsaný adaptační kurzy samotné. Praktická část je věnována výzkumu v královéhradeckých středních školách. Výzkum u pedagogů slouží ke zmapování situace v oblasti využití adaptačních kurzů a výzkum u studentů měl za cíl zjistit význam adaptačních kurzů při začlenění jedince do nového kolektivu.

Rozsah stran

97 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Resocializační pedagogika

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D27400

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

adaptační kurzy, socializace, sociální skupiny, školní třídy, zážitková pedagogika, studenti středních škol, adaptation courses, socialization, social groups, experiential education, classroom, highschool students

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced