Analýza elektronického obchodu s využitím elektronického marketingu
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem diplomové práce bylo zpracování problematiky optimalizace tří internetových obchodů za využití metod internetového marketingu. V úvodu jsou shrnuty teoretické poznatky v oblasti SEO. Následně se práce zabývá analýzou současného stavu internetových obchodů. Na základě analýzy klíčových slov a provedené analýze portfolia jsou určeny relevantní klíčová slova potřebná pro optimalizaci webových stránek. V poslední části jsou naznačeny směry, kterými se jednotlivé obchody mají ubírat, aby zlepšily své postavení na trhu.
Rozsah stran
77 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D27227
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
SEO, optimalizace pro vyhledávače, internetový marketing, analýza klíčových slov, Google Analytics, webová analytika, BCG matice, search engine optimization, key words analysis, web analytics, inter-net marketing, BCG matrix