Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza elektronického obchodu s využitím elektronického marketingu

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem diplomové práce bylo zpracování problematiky optimalizace tří internetových obchodů za využití metod internetového marketingu. V úvodu jsou shrnuty teoretické poznatky v oblasti SEO. Následně se práce zabývá analýzou současného stavu internetových obchodů. Na základě analýzy klíčových slov a provedené analýze portfolia jsou určeny relevantní klíčová slova potřebná pro optimalizaci webových stránek. V poslední části jsou naznačeny směry, kterými se jednotlivé obchody mají ubírat, aby zlepšily své postavení na trhu.

Rozsah stran

77 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Regionální a informační management

Studijní program

Systémové inženýrství a informatika

Signatura tištěné verze

D27227

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

SEO, optimalizace pro vyhledávače, internetový marketing, analýza klíčových slov, Google Analytics, webová analytika, BCG matice, search engine optimization, key words analysis, web analytics, inter-net marketing, BCG matrix

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced