dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Červenka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:04:11Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:04:11Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48547 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o. |
cze |
dc.format |
101 s. |
cze |
dc.format.extent |
2760815 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení nákupu |
cze |
dc.subject |
nákupní marketingový mix |
cze |
dc.subject |
strategický nákup |
cze |
dc.subject |
model nákupního marketingu |
cze |
dc.subject |
proces nákupu |
cze |
dc.subject |
nástroje nákupního marketingového mixu |
cze |
dc.subject |
marketing management of purchasing |
eng |
dc.subject |
purchase marketing mix |
eng |
dc.subject |
strategic purchase |
eng |
dc.subject |
model of purchase marketing |
eng |
dc.subject |
purchasing process |
eng |
dc.subject |
purchase marketing mix instruments |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing management of purchasing in company KIEKERT-CS, s.r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zajíček, Tomáš |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Thesis deals with marketing management of purchasing in company Kiekert-CS, s.r.o. Most of all the application of marketing and his purchasing mix instruments during strategic purchase. On the basis of analysis marketing management of strategic purchasing identifies the stadiums of the lifecycle supplier-customer relations and establishes the proposals changes in the strategic purchase process in Kiekert-CS, s.r.o. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26933 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a cílem diplomové práce. Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o. Komise byla seznámena se závěry práce a student odpověděl na otázky položené vedoucím práce a oponentem. |
cze |
dc.identifier.stag |
16534 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |