Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Červenka, Jan
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:11Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:11Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48547
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o. cze
dc.format 101 s. cze
dc.format.extent 2760815 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingové řízení nákupu cze
dc.subject nákupní marketingový mix cze
dc.subject strategický nákup cze
dc.subject model nákupního marketingu cze
dc.subject proces nákupu cze
dc.subject nástroje nákupního marketingového mixu cze
dc.subject marketing management of purchasing eng
dc.subject purchase marketing mix eng
dc.subject strategic purchase eng
dc.subject model of purchase marketing eng
dc.subject purchasing process eng
dc.subject purchase marketing mix instruments eng
dc.title Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing management of purchasing in company KIEKERT-CS, s.r.o. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zajíček, Tomáš cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Thesis deals with marketing management of purchasing in company Kiekert-CS, s.r.o. Most of all the application of marketing and his purchasing mix instruments during strategic purchase. On the basis of analysis marketing management of strategic purchasing identifies the stadiums of the lifecycle supplier-customer relations and establishes the proposals changes in the strategic purchase process in Kiekert-CS, s.r.o. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26933 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem diplomové práce. Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o. Komise byla seznámena se závěry práce a student odpověděl na otázky položené vedoucím práce a oponentem. cze
dc.identifier.stag 16534 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet