Osobnost manažera organizace působící v oblasti pohostinství
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá tématem osobnosti manažera, který působí v oblasti pohostinství. Obsahem práce je analýza úlohy manažera v malé organizaci, probíhající procesy a fungování malé organizace, která svůj předmět činnosti orientuje do pohostinství. Cílem práce je pak deskripce osobnosti manažera, který vede tento typ organizace.
Rozsah stran
44 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D27443
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
osobnost, manažer, vedení, marketing, pohostinství, personality, manager, management, marketing, hospitality industry