dc.contributor.advisor |
Vít, Marek |
cze |
dc.contributor.author |
Mikulová, Jana |
|
dc.date.accessioned |
2012-09-14T04:43:11Z |
|
dc.date.available |
2012-09-14T04:43:11Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/47649 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis is dealing with interactive homework exercises in English language teaching. It focuses on young learners, learners of lower grades of elementary school. The theoretical part describes young learners, their specific characteristics and needs and suggests suitable activities for these learners. This part focuses on interactive homework exercises provided by modern technologies in English language teaching. It explains the term "interactivity" and it describes advantages and disadvantages of using modern technologies for assigning interactive homework exercises. The practical part defines criteria for the evaluation of interactive homework exercises assigned to young learners in English language teaching and afterwards it evaluates one randomly chosen exercise according to developed evaluation criteria. |
eng |
dc.format |
39 s. |
cze |
dc.format.extent |
1254026 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
žáci prvního stupně základní školy |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jayka |
cze |
dc.subject |
domácí úkol |
cze |
dc.subject |
interaktivita |
cze |
dc.subject |
young learners |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
homework |
eng |
dc.subject |
modern technologies |
eng |
dc.subject |
interactivity |
eng |
dc.title |
Interactive Homework Exercises for Yourng Learners in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Interaktivní domácí cvičení v ELT |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá užitím interaktivních domácích cvičení ve výuce anglického jazyka. Práce se zaměřuje na žáky prvního stupně základní školy. Teoretická část se věnuje popisu žáků prvního stupně základní školy, jejich specifických znaků, vývoje a vhodných aktivit pro tyto žáky. Dále pojednává o problematice domácího úkolu ve výuce anglického jazyka. Definuje pojem "interaktivita" a uvádí výhody a nevýhody užití moderních technologií pro zadávání interaktivních domácích cvičení. Praktická část je věnována návrhu vhodných kritérií pro hodnocení interaktivních cvičení zadávaných jako domácí úkoly žákům prvního stupně základní školy ve výuce anglického jazyka. Následně je vybráno jedno interaktivní cvičení, které je podle vytvořených kritérií zhodnoceno. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27242 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
16670 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |