Interactive Homework Exercises for Yourng Learners in ELT

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vít, Marek cze
dc.contributor.author Mikulová, Jana
dc.date.accessioned 2012-09-14T04:43:11Z
dc.date.available 2012-09-14T04:43:11Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/47649
dc.description.abstract This bachelor thesis is dealing with interactive homework exercises in English language teaching. It focuses on young learners, learners of lower grades of elementary school. The theoretical part describes young learners, their specific characteristics and needs and suggests suitable activities for these learners. This part focuses on interactive homework exercises provided by modern technologies in English language teaching. It explains the term "interactivity" and it describes advantages and disadvantages of using modern technologies for assigning interactive homework exercises. The practical part defines criteria for the evaluation of interactive homework exercises assigned to young learners in English language teaching and afterwards it evaluates one randomly chosen exercise according to developed evaluation criteria. eng
dc.format 39 s. cze
dc.format.extent 1254026 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject žáci prvního stupně základní školy cze
dc.subject výuka anglického jayka cze
dc.subject domácí úkol cze
dc.subject interaktivita cze
dc.subject young learners eng
dc.subject English language teaching eng
dc.subject homework eng
dc.subject modern technologies eng
dc.subject interactivity eng
dc.title Interactive Homework Exercises for Yourng Learners in ELT eng
dc.title.alternative Interaktivní domácí cvičení v ELT cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá užitím interaktivních domácích cvičení ve výuce anglického jazyka. Práce se zaměřuje na žáky prvního stupně základní školy. Teoretická část se věnuje popisu žáků prvního stupně základní školy, jejich specifických znaků, vývoje a vhodných aktivit pro tyto žáky. Dále pojednává o problematice domácího úkolu ve výuce anglického jazyka. Definuje pojem "interaktivita" a uvádí výhody a nevýhody užití moderních technologií pro zadávání interaktivních domácích cvičení. Praktická část je věnována návrhu vhodných kritérií pro hodnocení interaktivních cvičení zadávaných jako domácí úkoly žákům prvního stupně základní školy ve výuce anglického jazyka. Následně je vybráno jedno interaktivní cvičení, které je podle vytvořených kritérií zhodnoceno. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27242 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 16670 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet