Digitální knihovnaUPCE
 

Interactive Homework Exercises for Yourng Learners in ELT

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This bachelor thesis is dealing with interactive homework exercises in English language teaching. It focuses on young learners, learners of lower grades of elementary school. The theoretical part describes young learners, their specific characteristics and needs and suggests suitable activities for these learners. This part focuses on interactive homework exercises provided by modern technologies in English language teaching. It explains the term "interactivity" and it describes advantages and disadvantages of using modern technologies for assigning interactive homework exercises. The practical part defines criteria for the evaluation of interactive homework exercises assigned to young learners in English language teaching and afterwards it evaluates one randomly chosen exercise according to developed evaluation criteria.

Rozsah stran

39 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D27242

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

žáci prvního stupně základní školy, výuka anglického jayka, domácí úkol, interaktivita, young learners, English language teaching, homework, modern technologies, interactivity

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced