dc.contributor.advisor |
Ehlová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Vrběcká, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2012-09-14T04:42:00Z |
|
dc.date.available |
2012-09-14T04:42:00Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/47379 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autorizovaných autoservisů se subjekty jejich hodnotových sítí při obsluze zákazníků a zlepšování pozice na trhu. |
cze |
dc.format |
55 s., 7 s. příl. |
cze |
dc.format.extent |
1341224 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnotový management |
cze |
dc.subject |
hodnotový řetězec |
cze |
dc.subject |
vazby v hodnotovém řetězci |
cze |
dc.subject |
hodnotová síť |
cze |
dc.subject |
autorizovaný autoservis |
cze |
dc.subject |
customer value |
cze |
dc.subject |
value management |
cze |
dc.subject |
value chain |
cze |
dc.subject |
relations in value chain |
cze |
dc.subject |
value network |
cze |
dc.subject |
authorized car service |
cze |
dc.title |
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě |
cze |
dc.title.alternative |
Cooperation of selected car services with subjects of value network |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with research in cooperation of authorized car services with subjects in value chain. In the theoretical part customer value is described and also a tool, which is used in directing, creation and increasing ? value management, furthermore a value chain is defined, its parts, activities, links and its strengthening and value network, as a connection of value chains. In practical part cooperation between chosen authorized auto services with subjects in their value networks is described during their customer service and strengthening their position on the market. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Zjistila jste během výzkumu, proč je pro autorizované autoservisy nesnadné udržet si stávající zákazníky?
Jakým způsobem probíhá spolupráce autorizovaných autoservisů přímo s konečnými zákazníky?
Setkala jste se s nějakým výrobcem aut, který lépe pečuje o své autorizované autoservisy?
Do jaké míry byly sledované autoservisy spojené s prodejem aut?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
18183 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |