Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autorizovaných autoservisů se subjekty jejich hodnotových sítí při obsluze zákazníků a zlepšování pozice na trhu.
Rozsah stran
55 s., 7 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
Práce dosud není ve studovně dostupná
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, vazby v hodnotovém řetězci, hodnotová síť, autorizovaný autoservis, customer value, value management, value chain, relations in value chain, value network, authorized car service