Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformace v České republice a návrh metodiky pro odhad základních parametrů trhu

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářské práce se věnuje analýze zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformance v České republice a návrhu metodiky pro odhad základních parametrů trhu. V závěru práce je řešen návrh způsobů na oslovení nových zadavatelů projektů outsourcing.

Rozsah stran

61 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management, marketing a logistika ve spojích

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D26456

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Outsourcing, call centrum, teleperformance, outsourcing, call center

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced