Analýza zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformace v České republice a návrh metodiky pro odhad základních parametrů trhu
Bakalářská práceDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářské práce se věnuje analýze zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformance v České republice a návrhu metodiky pro odhad základních parametrů trhu. V závěru práce je řešen návrh způsobů na oslovení nových zadavatelů projektů outsourcing.
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management, marketing a logistika ve spojích
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D26456
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Outsourcing, call centrum, teleperformance, outsourcing, call center