Důvody přeřazení žáků do praktických škol očima učitelů základních a praktických škol
Bakalářská práceDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá přeřazováním žáků do praktických škol v kontextu českého školství. V teoretické části je popsán systém českého školství, rozumové schopnosti žáků, poruchy učení jako jedny z hlavních důvodů vedoucí k přeřazení žáka do praktické školy a diagnostika poruch učení. V praktické části je popsána situace přeřazování žáků do praktických škol ve městě Uhlířské Janovice; důraz je kladen na přístup pedagogických pracovníků.
Rozsah stran
69 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D26710
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
vzdělání, inteligence, poruchy učení, education, intelligence, learning disabilities