Digitální knihovnaUPCE
 

Důvody přeřazení žáků do praktických škol očima učitelů základních a praktických škol

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2012

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá přeřazováním žáků do praktických škol v kontextu českého školství. V teoretické části je popsán systém českého školství, rozumové schopnosti žáků, poruchy učení jako jedny z hlavních důvodů vedoucí k přeřazení žáka do praktické školy a diagnostika poruch učení. V praktické části je popsána situace přeřazování žáků do praktických škol ve městě Uhlířské Janovice; důraz je kladen na přístup pedagogických pracovníků.

Rozsah stran

69 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D26710

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

vzdělání, inteligence, poruchy učení, education, intelligence, learning disabilities

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced