dc.contributor.advisor |
Horčička, Aleš |
cze |
dc.contributor.author |
Jírková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:42:21Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:42:21Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46072 |
|
dc.description.abstract |
Tématem této práce je problematika CRM v českých lázních. V práci je definován význam a spokojenost zákazníka v oblasti služeb a způsoby měření této spokojenosti. Cílem práce je analyzovat a komparovat nástroje CRM v Léčebných lázních Bohdaneč, a.s. a v Lázních Poděbrady, a.s. a vyhodnotit spokojenost zákazníků s nabízenými službami v těchto lázních na základě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena doporučení pro zlepšení stávajícího stavu. |
cze |
dc.format |
55 s. |
cze |
dc.format.extent |
1775742 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
lázně |
cze |
dc.subject |
poskytované služby |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
customer relationship management |
eng |
dc.subject |
spa |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
questionnaire |
eng |
dc.title |
Řízení vztahů se zákazníky v českých lázních |
cze |
dc.title.alternative |
Customer Relationship Management in Czech Spa |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The theme of this work is to introduce the issue of CRM. The meaning and customer's statisfaction in the field of services and the ways how to measure this kind of satisfaction are definated in this work. The target of this work is to analyze and compare the CRM tools in The Bohdaneč Therapeutic Spa and in The Poděbrady Spa and evaluate customer´s satisfaction with offered services at this spa on the basis of questionnaire survey. Recommendations to improve existing condition are proposed in conclusion. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26078 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s obsahem a cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo zhodnocení řízení vztahů se zákazníky na konkrétním příkladě. Zpracování návrhu progresivního řízení této oblasti. Studentka představila vybraná lázeňská zařízení a seznámila komisi s výsledky dotazníkového šetření a se závěry své práce. Dále odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. Uveďte hlavní specifika využití CRM v českém lázeňství. Jaký vývoj v této oblasti očekáváte?
2. Srovnejte výsledky Vašeho empirického šetření týkajícího se spokojenosti návštěvníků lázní s výsledky průzkumů, která lázeňka zařízení pravidelně provádějí. |
cze |
dc.identifier.stag |
16475 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |