Řízení vztahů se zákazníky v českých lázních

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horčička, Aleš cze
dc.contributor.author Jírková, Iva
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:42:21Z
dc.date.available 2012-07-15T22:42:21Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46072
dc.description.abstract Tématem této práce je problematika CRM v českých lázních. V práci je definován význam a spokojenost zákazníka v oblasti služeb a způsoby měření této spokojenosti. Cílem práce je analyzovat a komparovat nástroje CRM v Léčebných lázních Bohdaneč, a.s. a v Lázních Poděbrady, a.s. a vyhodnotit spokojenost zákazníků s nabízenými službami v těchto lázních na základě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena doporučení pro zlepšení stávajícího stavu. cze
dc.format 55 s. cze
dc.format.extent 1775742 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject CRM cze
dc.subject lázně cze
dc.subject poskytované služby cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject customer relationship management eng
dc.subject spa eng
dc.subject services eng
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject questionnaire eng
dc.title Řízení vztahů se zákazníky v českých lázních cze
dc.title.alternative Customer Relationship Management in Czech Spa eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The theme of this work is to introduce the issue of CRM. The meaning and customer's statisfaction in the field of services and the ways how to measure this kind of satisfaction are definated in this work. The target of this work is to analyze and compare the CRM tools in The Bohdaneč Therapeutic Spa and in The Poděbrady Spa and evaluate customer´s satisfaction with offered services at this spa on the basis of questionnaire survey. Recommendations to improve existing condition are proposed in conclusion. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26078 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila s obsahem a cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo zhodnocení řízení vztahů se zákazníky na konkrétním příkladě. Zpracování návrhu progresivního řízení této oblasti. Studentka představila vybraná lázeňská zařízení a seznámila komisi s výsledky dotazníkového šetření a se závěry své práce. Dále odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Uveďte hlavní specifika využití CRM v českém lázeňství. Jaký vývoj v této oblasti očekáváte? 2. Srovnejte výsledky Vašeho empirického šetření týkajícího se spokojenosti návštěvníků lázní s výsledky průzkumů, která lázeňka zařízení pravidelně provádějí. cze
dc.identifier.stag 16475 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account