Řízení vztahů se zákazníky v českých lázních
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tématem této práce je problematika CRM v českých lázních. V práci je definován význam a spokojenost zákazníka v oblasti služeb a způsoby měření této spokojenosti. Cílem práce je analyzovat a komparovat nástroje CRM v Léčebných lázních Bohdaneč, a.s. a v Lázních Poděbrady, a.s. a vyhodnotit spokojenost zákazníků s nabízenými službami v těchto lázních na základě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena doporučení pro zlepšení stávajícího stavu.
Rozsah stran
55 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26078
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
CRM, lázně, poskytované služby, spokojenost zákazníka, dotazníkové šetření, customer relationship management, spa, services, customer satisfaction, questionnaire