Digitální knihovnaUPCE
 

Řízení vztahů se zákazníky v českých lázních

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tématem této práce je problematika CRM v českých lázních. V práci je definován význam a spokojenost zákazníka v oblasti služeb a způsoby měření této spokojenosti. Cílem práce je analyzovat a komparovat nástroje CRM v Léčebných lázních Bohdaneč, a.s. a v Lázních Poděbrady, a.s. a vyhodnotit spokojenost zákazníků s nabízenými službami v těchto lázních na základě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena doporučení pro zlepšení stávajícího stavu.

Rozsah stran

55 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26078

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

CRM, lázně, poskytované služby, spokojenost zákazníka, dotazníkové šetření, customer relationship management, spa, services, customer satisfaction, questionnaire

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced