dc.contributor.advisor |
Nachtigall, Petr |
|
dc.contributor.author |
Cihlo, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:52Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:52Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45984 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou standardů kvality aplikovaných v Dopravním podniku hl. m. Prahy, a. s. - jednotka Provoz Autobusy (JPA), které bezprostředně souvisí s provozem autobusů MHD, včetně standardů kvality ROPID, které jsou závazné pro všechny dopravce, zajišťující výkony v Pražské integrované dopravě. Dále práce hodnotí účinnost systémů a metodiky měření kvality v JPA. Úkolem práce je zjistit, jakým způsobem se dají vnější podněty od uživatelů MHD ve spolupráci s nastaveným systémem měření využít ke zvýšení kvality služby v provozu MHD, zhodnotit postupy kontroly kvality a pomocí dostupných nástrojů prověřit spokojenost uživatelů s poskytovanými službami. Práce obsahuje návrhy na možná zlepšení vnitřní kontroly kvality a opatření ke zvýšení dodržování standardů kvality. |
cze |
dc.format |
47 s. |
|
dc.format.extent |
1574296 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
autobusy |
cze |
dc.subject |
kvalita |
cze |
dc.subject |
standardy kvality |
cze |
dc.subject |
kontroly |
cze |
dc.subject |
průzkumy |
cze |
dc.subject |
MHD |
cze |
dc.subject |
buses |
cze |
dc.subject |
quality |
eng |
dc.subject |
quality standards |
eng |
dc.subject |
inspection |
eng |
dc.subject |
survey |
eng |
dc.subject |
public transport |
eng |
dc.title |
Sledování kvality služby v Dopravním podniku hl. m. Prahy |
cze |
dc.title.alternative |
Quality monitoring of services in DP Praha, the public transport company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work analyzes the quality standards applied in DP Praha, which are related to the operation of public transport buses, including quality standards ROPID, which are mandatory for all bus operators included in Prague Integrated Transport system (PID). Further work evaluates efficiency of systems and methods of quality measuring.
The task is to find out how can be the public transport users' opinion, in collaboration with the measuring system used to increase the quality of public transport services, evaluate quality control procedures and use the tools available to examine users' satisfaction with the provided services. The work contains suggestions for improvements of internal quality control and measures to raise quality standards compliance. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26342 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil bakalářskou práci a zodpověděl otázky členů státní zkušební komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
17902 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |