Sledování kvality služby v Dopravním podniku hl. m. Prahy
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou standardů kvality aplikovaných v Dopravním podniku hl. m. Prahy, a. s. - jednotka Provoz Autobusy (JPA), které bezprostředně souvisí s provozem autobusů MHD, včetně standardů kvality ROPID, které jsou závazné pro všechny dopravce, zajišťující výkony v Pražské integrované dopravě. Dále práce hodnotí účinnost systémů a metodiky měření kvality v JPA. Úkolem práce je zjistit, jakým způsobem se dají vnější podněty od uživatelů MHD ve spolupráci s nastaveným systémem měření využít ke zvýšení kvality služby v provozu MHD, zhodnotit postupy kontroly kvality a pomocí dostupných nástrojů prověřit spokojenost uživatelů s poskytovanými službami. Práce obsahuje návrhy na možná zlepšení vnitřní kontroly kvality a opatření ke zvýšení dodržování standardů kvality.
Rozsah stran
47 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D26342
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
autobusy, kvalita, standardy kvality, kontroly, průzkumy, MHD, buses, quality, quality standards, inspection, survey, public transport