Formy podpory prodeje v elektronických obchodech

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Janouch, Viktor cze
dc.contributor.author Knápková, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:40:51Z
dc.date.available 2012-07-15T22:40:51Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45799
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce jsou "Formy podpory prodeje v elektronických obchodech". Tato práce je zaměřená na marketingovou komunikaci na Internetu, která zahrnuje reklamu, podporu prodeje, public relations a přímý marketing, s důrazem na různé formy podpory prodeje v e-shopech. Dále se zabývá obecně e-komercí a analýzou návštěvnosti ve spojitosti s nejpoužívanějším nástrojem pro tuto analýzu, kterým je Google Analytics. Praktická část diplomové práce je věnována základní analýze elektronického obchodu Piccanteitalia.cz prostřednictvím nástroje Google Analytics, dále prohloubené analýze jejich použitých forem podpory prodeje a zejména vyhodnocení obou analýz a doporučení. cze
dc.format 99 s. cze
dc.format.extent 2170253 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Internet marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingový komunikační mix cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject e-komerce cze
dc.subject analýza návštěvnosti cze
dc.subject Google Analytics eng
dc.subject Piccanteitalia.cz eng
dc.subject Internet marketing eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject marketing communication mix eng
dc.subject sales promotion eng
dc.subject e-commerce eng
dc.subject Web analytics eng
dc.subject Google Analytics eng
dc.subject Piccanteitalia.cz cze
dc.title Formy podpory prodeje v elektronických obchodech cze
dc.title.alternative The forms of sales promotion in e-shops eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Čurdová, Markéta cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated A subject of thesis is "The Forms of Sales Promotion in E-commerce". The thesis is specialized on marketing communication in Internet, what include promotion, sales promotion, public relations and direct marketing, with accent on various forms of sales promotion in e-shops. It engages on universally e-commerce and Web Analytics in connection with most widely used instrument for this analysis, which is Google Analytics. A practical part of the thesis is applied a basic analysis of e-shop Piccanteitalia.cz by means of the instrument Google Analytics, a deep analysis of their used forms of sales promotion and particularly an evaluation of two analysis and a reference. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D26633 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.rights.physicalunit Práce není přístupná cze
dc.description.defence Do jaké míry je pravděpodobné, že Vaše návrhy budou v praxi firmou opravdu realizovány? Jaké jsou podle Vašeho názoru největší chyby, kterých se dopouštějí e-shopy v komunikaci se svými zákazníky? Jaké jsou cíle podpory na Internetu? Kdy má smysl použít podporu prodeje na Internetu? Proč si autorka vybrala k praktické aplikaci právě Piccanteitalia a proč nebyla pak analýza doplněna ještě jinou společností, kde by bylo možné vyčíslit alespoň ukazatele, uvedené a postrádané na slidu 30 v Závěru. Cituji: Použité formy podpory prodeje a vyhodnocení (I): Vyhodnocení vzorků a dopravné zdarma; Nebylo možné získat hledané výsledné informace vzhledem k chybějícím klíčovým ukazatelům prostřednictvím Google Analytics. Bylo by možné nějakým jiným způsobem sledovat úspěšnost této formy podpory prodeje? Cituji: Marketingová aktivita č. 2 (e-mailing): Doporučení: zasílání hromadných e-mailových zpráv ve formě newsletterů určených pro registrované zákazníky. Jak uvádíte, e-mailing nebyl u této formy efektivní (Počet příjemců e-mailů, kteří navštívili e-shop přes odkazy, byl pouze 5 návštěv ze 79). Kolik registrovaných zákazníků v současnosti firma má (za rok 2011 bylo 4 879 celosvětových návštěv, soudím, že počet registrovaných zákazníků tedy příliš vysoký asi nebude). Proč tedy využívat této neefektivní formy komunikace? cze
dc.identifier.stag 18283 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet