dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor |
cze |
dc.contributor.author |
Knápková, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:40:51Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:40:51Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45799 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce jsou "Formy podpory prodeje v elektronických obchodech". Tato práce je zaměřená na marketingovou komunikaci na Internetu, která zahrnuje reklamu, podporu prodeje, public relations a přímý marketing, s důrazem na různé formy podpory prodeje v e-shopech. Dále se zabývá obecně e-komercí a analýzou návštěvnosti ve spojitosti s nejpoužívanějším nástrojem pro tuto analýzu, kterým je Google Analytics. Praktická část diplomové práce je věnována základní analýze elektronického obchodu Piccanteitalia.cz prostřednictvím nástroje Google Analytics, dále prohloubené analýze jejich použitých forem podpory prodeje a zejména vyhodnocení obou analýz a doporučení. |
cze |
dc.format |
99 s. |
cze |
dc.format.extent |
2170253 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Internet marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový komunikační mix |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
e-komerce |
cze |
dc.subject |
analýza návštěvnosti |
cze |
dc.subject |
Google Analytics |
eng |
dc.subject |
Piccanteitalia.cz |
eng |
dc.subject |
Internet marketing |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
marketing communication mix |
eng |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.subject |
e-commerce |
eng |
dc.subject |
Web analytics |
eng |
dc.subject |
Google Analytics |
eng |
dc.subject |
Piccanteitalia.cz |
cze |
dc.title |
Formy podpory prodeje v elektronických obchodech |
cze |
dc.title.alternative |
The forms of sales promotion in e-shops |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Čurdová, Markéta |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
A subject of thesis is "The Forms of Sales Promotion in E-commerce". The thesis is specialized on marketing communication in Internet, what include promotion, sales promotion, public relations and direct marketing, with accent on various forms of sales promotion in e-shops. It engages on universally e-commerce and Web Analytics in connection with most widely used instrument for this analysis, which is Google Analytics. A practical part of the thesis is applied a basic analysis of e-shop Piccanteitalia.cz by means of the instrument Google Analytics, a deep analysis of their used forms of sales promotion and particularly an evaluation of two analysis and a reference. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26633 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.rights.physicalunit |
Práce není přístupná |
cze |
dc.description.defence |
Do jaké míry je pravděpodobné, že Vaše návrhy budou v praxi firmou opravdu realizovány?
Jaké jsou podle Vašeho názoru největší chyby, kterých se dopouštějí e-shopy v komunikaci se svými zákazníky?
Jaké jsou cíle podpory na Internetu? Kdy má smysl použít podporu prodeje na Internetu?
Proč si autorka vybrala k praktické aplikaci právě Piccanteitalia a proč nebyla pak analýza doplněna ještě jinou společností, kde by bylo možné vyčíslit alespoň ukazatele, uvedené a postrádané na slidu 30 v Závěru.
Cituji: Použité formy podpory prodeje a vyhodnocení (I): Vyhodnocení vzorků a dopravné zdarma; Nebylo možné získat hledané výsledné informace vzhledem k chybějícím klíčovým ukazatelům prostřednictvím Google Analytics.
Bylo by možné nějakým jiným způsobem sledovat úspěšnost této formy podpory prodeje?
Cituji: Marketingová aktivita č. 2 (e-mailing):
Doporučení: zasílání hromadných e-mailových zpráv ve formě newsletterů určených pro registrované zákazníky.
Jak uvádíte, e-mailing nebyl u této formy efektivní (Počet příjemců e-mailů, kteří navštívili e-shop přes odkazy, byl pouze 5 návštěv ze 79). Kolik registrovaných zákazníků v současnosti firma má (za rok 2011 bylo 4 879 celosvětových návštěv, soudím, že počet registrovaných zákazníků tedy příliš vysoký asi nebude). Proč tedy využívat této neefektivní formy komunikace? |
cze |
dc.identifier.stag |
18283 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |