Digitální knihovnaUPCE
 

Formy podpory prodeje v elektronických obchodech

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem této diplomové práce jsou "Formy podpory prodeje v elektronických obchodech". Tato práce je zaměřená na marketingovou komunikaci na Internetu, která zahrnuje reklamu, podporu prodeje, public relations a přímý marketing, s důrazem na různé formy podpory prodeje v e-shopech. Dále se zabývá obecně e-komercí a analýzou návštěvnosti ve spojitosti s nejpoužívanějším nástrojem pro tuto analýzu, kterým je Google Analytics. Praktická část diplomové práce je věnována základní analýze elektronického obchodu Piccanteitalia.cz prostřednictvím nástroje Google Analytics, dále prohloubené analýze jejich použitých forem podpory prodeje a zejména vyhodnocení obou analýz a doporučení.

Rozsah stran

99 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D26633

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Práce není přístupná

Klíčová slova

Internet marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, podpora prodeje, e-komerce, analýza návštěvnosti, Google Analytics, Piccanteitalia.cz, Internet marketing, marketing communication, marketing communication mix, sales promotion, e-commerce, Web analytics, Google Analytics, Piccanteitalia.cz

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced