dc.contributor.advisor |
Salava, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Honek, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:40:44Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:40:44Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45779 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na problematiku komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer. Představuje společnost a zabývá se teoretickým popisem komunikačních kanálů. Dále je zde popsán současný stav zákaznické komunikace ve společnosti, hledání slabých míst a řešení návrhů, jak tento stav zefektivnit. |
cze |
dc.format |
56 s. |
|
dc.format.extent |
549303 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.5.2022 |
cze |
dc.subject |
společnost T-Mobile |
cze |
dc.subject |
zákaznická komunikace |
cze |
dc.subject |
zákaznická centra |
cze |
dc.subject |
elektronické vyúčtování |
cze |
dc.subject |
samoobslužné kanály |
cze |
dc.subject |
zákaznická spokojenost |
cze |
dc.subject |
T-Mobile company |
eng |
dc.subject |
customer communication |
eng |
dc.subject |
customer centre |
eng |
dc.subject |
electronic billing |
eng |
dc.subject |
self-service channels |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.title |
Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer. |
cze |
dc.title.alternative |
The proposal to increase the effectiveness of communication with customer at T-Mobile CZ a.s. in consumer segment. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is focused on communication with the customer at T-Mobile CZ a.s., in consumer segment. It represents the company and deals with the theoretical description of communication channels. It also describes the current state of customer communication in the company. It looking for weak points and suggestions how to solve this state to be more effective. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management, marketing a logistika ve spojích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26473 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
17726 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |