Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer.

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je zaměřena na problematiku komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer. Představuje společnost a zabývá se teoretickým popisem komunikačních kanálů. Dále je zde popsán současný stav zákaznické komunikace ve společnosti, hledání slabých míst a řešení návrhů, jak tento stav zefektivnit.

Rozsah stran

56 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.5.2022

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management, marketing a logistika ve spojích

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D26473

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

společnost T-Mobile, zákaznická komunikace, zákaznická centra, elektronické vyúčtování, samoobslužné kanály, zákaznická spokojenost, T-Mobile company, customer communication, customer centre, electronic billing, self-service channels, customer satisfaction

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced