dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Janková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:40:28Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:40:28Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45729 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotové sítě ve farmaceutickém průmyslu. V teoretické části je vymezena hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť a hodnotový management.
Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na zmapování podoby hodnotové sítě, na zjištění způsobů posilování vztahů a poskytování strategických užitků mezi subjekty hodnotové sítě a na zjištění zpětné vazby mezi subjekty hodnotové sítě.
Klíčová slova: hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, posilování vztahů se zákazníky, farmaceutický průmysl |
cze |
dc.format |
69 s. |
cze |
dc.format.extent |
1245025 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnotový řetězec |
cze |
dc.subject |
hodnotová síť |
cze |
dc.subject |
posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
farmaceutický průmysl |
cze |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
value chain |
eng |
dc.subject |
value network |
eng |
dc.subject |
strengthening relationships with customers |
eng |
dc.subject |
pharmaceutical industry |
eng |
dc.title |
Hodnotová síť ve farmaceutickém průmyslu |
cze |
dc.title.alternative |
Value network in pharmaceutical industry |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kaňková, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with value network in pharmaceutical industry. In the theoretical part value customer, value chain, value network and value management are defined.
The practical part of the thesis is devoted to preparation, realization and evaluation of the primal marketing research focused on mapping value network in pharmaceutical industry, on finding out ways of strengthening relationships and offering strategic benefits among subjects of value network and on finding out feedback among subjects of value network. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26631 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Proč nebyla využita nějaká literatura z oblasti farmacie k lepšímu pochopení specifik tohoto oboru podnikání?
Proč se autorka ve své práci také nezabývala vypíchnutím konkurenčních výhod firmy (například odlišení výrobků, odlišení služeb, odlišení personálu, odlišení image apod.), které by vhodně doplnily hodnotový řetězec?
Jaké je nákupní rozhodování zákazníka při kupování volně prodejného léčiva, zdravotnického prostředku nebo doplňku stravy? Jaké jsou hlavní vlivy na jeho chování při rozhodování o koupi?
Zkoumala jste spolupráci na té druhé stránce dané hodnotové sítě (tedy spolupráce s dodavateli)?
Vysvětlete konsignační sklady. Kdo platí náklady na skladování? |
cze |
dc.identifier.stag |
18121 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |