Hodnotová síť ve farmaceutickém průmyslu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana cze
dc.contributor.author Janková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:40:28Z
dc.date.available 2012-07-15T22:40:28Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45729
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotové sítě ve farmaceutickém průmyslu. V teoretické části je vymezena hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť a hodnotový management. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na zmapování podoby hodnotové sítě, na zjištění způsobů posilování vztahů a poskytování strategických užitků mezi subjekty hodnotové sítě a na zjištění zpětné vazby mezi subjekty hodnotové sítě. Klíčová slova: hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, posilování vztahů se zákazníky, farmaceutický průmysl cze
dc.format 69 s. cze
dc.format.extent 1245025 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject hodnotový řetězec cze
dc.subject hodnotová síť cze
dc.subject posilování vztahů se zákazníky cze
dc.subject farmaceutický průmysl cze
dc.subject customer value eng
dc.subject value chain eng
dc.subject value network eng
dc.subject strengthening relationships with customers eng
dc.subject pharmaceutical industry eng
dc.title Hodnotová síť ve farmaceutickém průmyslu cze
dc.title.alternative Value network in pharmaceutical industry eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kaňková, Marcela cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The thesis deals with value network in pharmaceutical industry. In the theoretical part value customer, value chain, value network and value management are defined. The practical part of the thesis is devoted to preparation, realization and evaluation of the primal marketing research focused on mapping value network in pharmaceutical industry, on finding out ways of strengthening relationships and offering strategic benefits among subjects of value network and on finding out feedback among subjects of value network. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D26631 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Proč nebyla využita nějaká literatura z oblasti farmacie k lepšímu pochopení specifik tohoto oboru podnikání? Proč se autorka ve své práci také nezabývala vypíchnutím konkurenčních výhod firmy (například odlišení výrobků, odlišení služeb, odlišení personálu, odlišení image apod.), které by vhodně doplnily hodnotový řetězec? Jaké je nákupní rozhodování zákazníka při kupování volně prodejného léčiva, zdravotnického prostředku nebo doplňku stravy? Jaké jsou hlavní vlivy na jeho chování při rozhodování o koupi? Zkoumala jste spolupráci na té druhé stránce dané hodnotové sítě (tedy spolupráce s dodavateli)? Vysvětlete konsignační sklady. Kdo platí náklady na skladování? cze
dc.identifier.stag 18121 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet