Hodnotová síť ve farmaceutickém průmyslu
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotové sítě ve farmaceutickém průmyslu. V teoretické části je vymezena hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť a hodnotový management.
Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na zmapování podoby hodnotové sítě, na zjištění způsobů posilování vztahů a poskytování strategických užitků mezi subjekty hodnotové sítě a na zjištění zpětné vazby mezi subjekty hodnotové sítě.
Klíčová slova: hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, posilování vztahů se zákazníky, farmaceutický průmysl
Rozsah stran
69 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D26631
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, posilování vztahů se zákazníky, farmaceutický průmysl, customer value, value chain, value network, strengthening relationships with customers, pharmaceutical industry