Obchodní řetězce

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brebera, David cze
dc.contributor.author Semirádová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:39:10Z
dc.date.available 2012-07-15T22:39:10Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45501
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou obchodních řetězců. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů obchodní teorie, popis jednotlivých potravinových obchodních řetězců v České republice a jejich marketingovou komunikaci, která je zaměřená především na reklamu a image. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníkového šetření věnovanému vlivu obchodních řetězců na spotřebitelské chování jednotlivců a jejich okolí. cze
dc.format 54 s. cze
dc.format.extent 2402883 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject maloobchod cze
dc.subject velkoobchod cze
dc.subject obchodní řetězce cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject reklama a dotazníkové šetření cze
dc.subject retail trade eng
dc.subject wholesale trade eng
dc.subject retail chains eng
dc.subject marketing communications eng
dc.subject advertising and questionnaire research eng
dc.title Obchodní řetězce cze
dc.title.alternative Retail Chains eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor´s thesis deal with the issue of retail chains. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts of trade theory, description of the food retail chains in the Czech Republic and their marketing communication, which is especially focused on advertising and image. The practical part is devoted to the evaluation of questionnaire research devoted to influence of retail chains on consumer behaviour of individuals and their surroundings. eng
dc.description.department Ústav matematiky cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25911
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem bylo zjistit vliv obchodních řetězců na konečné spotřebitele a jejich okolní prostředí a také pomocí jakých reklamních prostředků, nabídly sortimentu zboží a dalších poskytovaných služeb vybízejí a lákají potenciální zákazníky k nákupu právě v obchodní síti. Následně studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a členy komise. cze
dc.identifier.stag 16808 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet