Obchodní řetězce
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou obchodních řetězců. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů obchodní teorie, popis jednotlivých potravinových obchodních řetězců v České republice a jejich marketingovou komunikaci, která je zaměřená především na reklamu
a image. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníkového šetření věnovanému vlivu obchodních řetězců na spotřebitelské chování jednotlivců a jejich okolí.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D25911
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
maloobchod, velkoobchod, obchodní řetězce, marketingová komunikace, reklama a dotazníkové šetření, retail trade, wholesale trade, retail chains, marketing communications, advertising and questionnaire research