Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana cze
dc.contributor.author Petráčková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:39:07Z
dc.date.available 2012-07-15T22:39:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45492
dc.description.abstract Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení s možnostmi internetového marketingu a jeho vlivu na konkurenceschopnost a to především u firem obchodujících prostřednictvím e-shopů a využívajících internetové nástroje. V práci bude analyzována vybraná firma a firmy jí konkurující, z hlediska využívání internetového marketingu, s cílem navrhnout zlepší pro danou firmu v této oblasti. cze
dc.format 50 s. cze
dc.format.extent 2203967 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject image cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject konkurenceschopnost cze
dc.subject web cze
dc.subject e-shop cze
dc.subject reklama cze
dc.subject internet cze
dc.subject marketing eng
dc.subject image eng
dc.subject competition eng
dc.subject competitivness eng
dc.subject web eng
dc.subject e-shop eng
dc.subject advertisement eng
dc.subject internet eng
dc.title Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost cze
dc.title.alternative Internet marketing and itś impact on competitiveness eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This thesis aims to become familiar with the possibilities of Internet marketing and its impact on competitiveness , particularly in companies trading through e-shop and using online tools . The paper will analyze the selected firm and its competitors , in terms of the use of internet marketing, in order to improve design for the company in this area. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25716
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem bylo popsat možnosti internetového marketingu a jeho vliv na konkurenceschopnost a to především u firem obchodujících prostřednictvím e-shopů a firem využívajících internetové nástroje. Následně byla v práci analyzována vybraná firma, pro kterou byla navržena opatření pro zlepšení. cze
dc.identifier.stag 16303 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet