Alternativy zvýšení rychlosti v traťovém úseku Chlumec nad Cidlinou - Velký Osek

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jacura, Martin
dc.contributor.author Prokop, Jan
dc.date.accessioned 2012-02-06T17:21:57Z
dc.date.available 2012-02-06T17:21:57Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/42380
dc.description.abstract Předmětem mé diplomové práce je zvýšení rychlosti na úseku trati 020 mezi Velkým Osekem a Chlumcem nad Cidlinou. Trať je přezkoumána různými způsoby, nejprve od zásahů nejmenších (tedy využití trasy ve stávajícím vedení a s tím související maximální zvýšení rychlosti) až po kompletní přetrasování nejprve ve stávajícím smyslu a poté v trase přeložky úplně nové, tzv. Jižní spojky. Je uveden i posudek na naklápěcí vozové jednotky. Závěr práce je věnován železničním stanicím, jejich modernizaci tak, aby odpovídaly nynějším standardům platným pro současnou Evropu a její normy. cze
dc.format 51 s. + dokumentace
dc.format.extent 3295441 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject zvýšení rychlosti cze
dc.subject nejmenší poloměry cze
dc.subject úrovňová nástupiště cze
dc.subject směrové poměry cze
dc.subject zhlaví cze
dc.subject sklonové poměry cze
dc.subject posudky cze
dc.subject increasing of the speed eng
dc.subject smallest radiuses eng
dc.subject level platforms eng
dc.subject station gridiron eng
dc.subject course circumstances eng
dc.subject gridiron eng
dc.subject gradient circumstances eng
dc.subject review eng
dc.title Alternativy zvýšení rychlosti v traťovém úseku Chlumec nad Cidlinou - Velký Osek cze
dc.title.alternative Alternatives of increasing the speed of the track section between Chlumec nad Cidlinou - Velký Osek eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Trešl, Ondřej
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma project is to determine how to increase the maximum allowable speed on railway track 020 between stations Velký Osek and Chlumec nad Cidlinou. The track is analyzed in different ways. The first analysis looks at how speed can be increased by using the simplest means available and maintaining the present course of the track. Also examined are possibilities that involve totally changing the track, either by a complete overhaul along its current route or by relocating and including a south junction. The use of fold-down drives is assessed as well. Finally, significant attention is devoted to the role of railway station modernization in meeting the requirements of today´s Europe. eng
dc.description.department Katedra dopravního stavitelství cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní infrastruktura: Dopravní cesta cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D26512
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Uchazeč stručně seznámil komisi se svou diplomovou práci. Po prezentaci hlavních výsledků a závěrů diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci stručně zodpověděl všechny dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 15436 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet