Přístup rodiny a vzdělávací instituce k dítěti (1. stupeň ZŠ) trpící dyslexií či dysgrafií na Jičínsku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Boukal, Tomáš cze
dc.contributor.author Krejčová, Lenka
dc.date.accessioned 2011-10-03T20:30:33Z
dc.date.available 2011-10-03T20:30:33Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/41874
dc.description.abstract Práce se zabývá přístupem rodiny a vzdělávací instituce k dítěti, které trpí dyslexií či dysgrafií. Teoretická část práce se věnuje pojmům zvýhodnění, sociální vyloučení a integrace. Dále teoretickému zakotvení specifických poruch učení, jejich příčinám a projevům. V praktické části je popsán současný přístup k dyslektickým či dysgrafickým dětem z pohledu rodičů, školy a pedagogicko - psychologické poradny v lokalitě Jičína. cze
dc.format 53 s. cze
dc.format.extent 477780 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 30.6.2013 cze
dc.subject specifické poruchy učení cze
dc.subject dyslexie cze
dc.subject dysgrafie cze
dc.subject vzdělání cze
dc.subject žáci cze
dc.subject rodina cze
dc.subject specific learning disability eng
dc.subject dyslexia eng
dc.subject dysgraphia eng
dc.subject education eng
dc.subject students eng
dc.subject family eng
dc.title Přístup rodiny a vzdělávací instituce k dítěti (1. stupeň ZŠ) trpící dyslexií či dysgrafií na Jičínsku cze
dc.title.alternative Access to family and educational institutions to the child (1st grade elementary school), suffering from dyslexia and dysgraphia in Jičín eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Viková, Lada cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The work deals with access to family and educational institutions to the child, suffering from dyslexia and dysgraphia. The theoretical part deals with the concepts of preference, social exclusion and integration. Further theoretical anchoring of specific learning disabilities, their causes and manifestations. The practical part describes the current approach to dyslexic children and dysgraphical from the perspective of parents, schools and educational - psychological counselling in the area of Jicin. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D25485
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.identifier.stag 14504 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account