dc.contributor.advisor |
Boukal, Tomáš |
cze |
dc.contributor.author |
Krejčová, Lenka |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:30:33Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:30:33Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41874 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá přístupem rodiny a vzdělávací instituce k dítěti, které trpí dyslexií či dysgrafií. Teoretická část práce se věnuje pojmům zvýhodnění, sociální vyloučení a integrace. Dále teoretickému zakotvení specifických poruch učení, jejich příčinám a projevům. V praktické části je popsán současný přístup k dyslektickým či dysgrafickým dětem z pohledu rodičů, školy a pedagogicko - psychologické poradny v lokalitě Jičína. |
cze |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.format.extent |
477780 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 30.6.2013 |
cze |
dc.subject |
specifické poruchy učení |
cze |
dc.subject |
dyslexie |
cze |
dc.subject |
dysgrafie |
cze |
dc.subject |
vzdělání |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
rodina |
cze |
dc.subject |
specific learning disability |
eng |
dc.subject |
dyslexia |
eng |
dc.subject |
dysgraphia |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
students |
eng |
dc.subject |
family |
eng |
dc.title |
Přístup rodiny a vzdělávací instituce k dítěti (1. stupeň ZŠ) trpící dyslexií či dysgrafií na Jičínsku |
cze |
dc.title.alternative |
Access to family and educational institutions to the child (1st grade elementary school), suffering from dyslexia and dysgraphia in Jičín |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Viková, Lada |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The work deals with access to family and educational institutions to the child, suffering from dyslexia and dysgraphia. The theoretical part deals with the concepts of preference, social exclusion and integration. Further theoretical anchoring of specific learning disabilities, their causes and manifestations. The practical part describes the current approach to dyslexic children and dysgraphical from the perspective of parents, schools and educational - psychological counselling in the area of Jicin. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25485 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.identifier.stag |
14504 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |