Přístup rodiny a vzdělávací instituce k dítěti (1. stupeň ZŠ) trpící dyslexií či dysgrafií na Jičínsku
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá přístupem rodiny a vzdělávací instituce k dítěti, které trpí dyslexií či dysgrafií. Teoretická část práce se věnuje pojmům zvýhodnění, sociální vyloučení a integrace. Dále teoretickému zakotvení specifických poruch učení, jejich příčinám a projevům. V praktické části je popsán současný přístup k dyslektickým či dysgrafickým dětem z pohledu rodičů, školy a pedagogicko - psychologické poradny v lokalitě Jičína.
Rozsah stran
53 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná bez omezení od 30.6.2013
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociální antropologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D25485
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
specifické poruchy učení, dyslexie, dysgrafie, vzdělání, žáci, rodina, specific learning disability, dyslexia, dysgraphia, education, students, family