Digitální knihovnaUPCE
 

Přístup rodiny a vzdělávací instituce k dítěti (1. stupeň ZŠ) trpící dyslexií či dysgrafií na Jičínsku

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá přístupem rodiny a vzdělávací instituce k dítěti, které trpí dyslexií či dysgrafií. Teoretická část práce se věnuje pojmům zvýhodnění, sociální vyloučení a integrace. Dále teoretickému zakotvení specifických poruch učení, jejich příčinám a projevům. V praktické části je popsán současný přístup k dyslektickým či dysgrafickým dětem z pohledu rodičů, školy a pedagogicko - psychologické poradny v lokalitě Jičína.

Rozsah stran

53 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná bez omezení od 30.6.2013

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociální antropologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D25485

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

specifické poruchy učení, dyslexie, dysgrafie, vzdělání, žáci, rodina, specific learning disability, dyslexia, dysgraphia, education, students, family

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced