dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Hellerová, Hana |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:30:18Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:30:18Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41855 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá ţivotním cyklem produktu. V teoretické části je vysvětlen pojem ţivotního cyklu produktu, jeho rozdělení na jednotlivé fáze, optimální délky těchto fází a vliv marketingového mixu v kaţdé fázi ţivotního cyklu produktu na jeho prodej. Praktická část obsahuje soubory posbíraných údajů z konkrétní firmy, na základě kterých jsou vymodelovány skutečné ţivotní cykly produktů. Vybraná firma vyrábí zemědělské stroje a šnekové lisy pro lisování rostlinných olejů. Tato ryze česká firma vznikla po sametové revoluci v roce 1992 a dokázala se prosadit na českém i zahraničním trhu. Cílem této práce je provést analýzu ţivotního cyklu jednotlivých skupin šnekových lisů, popsat a vysvětlit odchylky od optimálního teoretického modelu (např. nevhodným pouţitím marketingové strategie, sníţením poptávky apod.) a provést doporučení firmě pro zvýšení prodeje šnekových lisů. |
cze |
dc.format |
48 s. |
|
dc.format.extent |
2111620 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
produkty |
cze |
dc.subject |
životní cykly produktu |
cze |
dc.subject |
fáze životních cyklů |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
inovace |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
product life cycles |
eng |
dc.subject |
stage life cycle |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing commnication |
eng |
dc.subject |
innovation |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.title |
Analýza životního cyklu produktu vybrané společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of a live cycle of the specific company's product |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor´s Thesis focuses on the product life cycle. The theoretical part explains the concept of product life cycle, its specific stages, the optimal length of these stages as well as the influence of the marketing mix on the sale in every stage of the product life cycle. The practical part contains files with data from a specific firm which serve as the basis for modelling real product life cycles. This firm produces agricultural machines and spiral presses for pressing vegetable oil. This purely Czech firm was founded after the Velvet Revolution in 1992 and has established itself not only in the Czech Republic but also in the international trade. The aim of this thesis is to analyse the life cycle of specific types of spiral presses, describe and explain the deviations from the optimal theoretical model (caused by e.g. inappropriate use of the marketing strategy or by lowering demand etc.) and to make a recommendation to the firm about how to advance the sale of spiral presses. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25186 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka obhajovala svou bakalářskou práci na základě analýzy životního cyklu produktu. Svojí prezentaci studentka zakončila věnovala doporučením a závěrům. |
cze |
dc.identifier.stag |
10868 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |