Analýza životního cyklu produktu vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Hellerová, Hana
dc.date.accessioned 2011-10-03T20:30:18Z
dc.date.available 2011-10-03T20:30:18Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/41855
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá ţivotním cyklem produktu. V teoretické části je vysvětlen pojem ţivotního cyklu produktu, jeho rozdělení na jednotlivé fáze, optimální délky těchto fází a vliv marketingového mixu v kaţdé fázi ţivotního cyklu produktu na jeho prodej. Praktická část obsahuje soubory posbíraných údajů z konkrétní firmy, na základě kterých jsou vymodelovány skutečné ţivotní cykly produktů. Vybraná firma vyrábí zemědělské stroje a šnekové lisy pro lisování rostlinných olejů. Tato ryze česká firma vznikla po sametové revoluci v roce 1992 a dokázala se prosadit na českém i zahraničním trhu. Cílem této práce je provést analýzu ţivotního cyklu jednotlivých skupin šnekových lisů, popsat a vysvětlit odchylky od optimálního teoretického modelu (např. nevhodným pouţitím marketingové strategie, sníţením poptávky apod.) a provést doporučení firmě pro zvýšení prodeje šnekových lisů. cze
dc.format 48 s.
dc.format.extent 2111620 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject produkty cze
dc.subject životní cykly produktu cze
dc.subject fáze životních cyklů cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject inovace cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject products eng
dc.subject product life cycles eng
dc.subject stage life cycle eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing commnication eng
dc.subject innovation eng
dc.subject customers eng
dc.title Analýza životního cyklu produktu vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Analysis of a live cycle of the specific company's product eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This Bachelor´s Thesis focuses on the product life cycle. The theoretical part explains the concept of product life cycle, its specific stages, the optimal length of these stages as well as the influence of the marketing mix on the sale in every stage of the product life cycle. The practical part contains files with data from a specific firm which serve as the basis for modelling real product life cycles. This firm produces agricultural machines and spiral presses for pressing vegetable oil. This purely Czech firm was founded after the Velvet Revolution in 1992 and has established itself not only in the Czech Republic but also in the international trade. The aim of this thesis is to analyse the life cycle of specific types of spiral presses, describe and explain the deviations from the optimal theoretical model (caused by e.g. inappropriate use of the marketing strategy or by lowering demand etc.) and to make a recommendation to the firm about how to advance the sale of spiral presses. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25186
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka obhajovala svou bakalářskou práci na základě analýzy životního cyklu produktu. Svojí prezentaci studentka zakončila věnovala doporučením a závěrům. cze
dc.identifier.stag 10868 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet