Pardubitzer und Nürnberger Lebkuchen - geht es um eine Tradition oder um ein Marketingprodukt?

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Čapek, Jan cze
dc.contributor.author Bendová, Ilona
dc.date.accessioned 2011-09-07T05:41:18Z
dc.date.available 2011-09-07T05:41:18Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/41043
dc.description.abstract Diese Arbeit beschäftigt sich mit dem Vergleich des Nürnberger Lebkuchens und des Pardubitzer Lebkuchens. Beschreibt Entwicklung und auch heutige Stellung beider Lebkuchen. Orientiert sich auf die Wirklichkeit, ob es um eine Tradition oder um ein Marketingprodukt handelt. ger
dc.format 62 s. cze
dc.format.extent 3776332 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso ger
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Pardubický perník cze
dc.subject Norimberský perník cze
dc.subject tradice cze
dc.subject marketingový produkt cze
dc.subject historie cze
dc.subject the gingerbread of Pardubice eng
dc.subject the gingerbread of Nürnberg eng
dc.subject tradition eng
dc.subject history eng
dc.subject Pardubitzer Lebkuchen ger
dc.subject Nürnberger Lebkuchen ger
dc.subject Tradition ger
dc.subject Marketingprodukt ger
dc.subject Geschichte ger
dc.title Pardubitzer und Nürnberger Lebkuchen - geht es um eine Tradition oder um ein Marketingprodukt? ger
dc.title.alternative Pardubický a Norimberský perník - jedná se o tradici nebo významný marketingový produkt? cze
dc.title.alternative Pardubice and Nürnberg gingerbread - is it a tradition or a marketing product ? eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Matušková, Lenka cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This paper deals with evaluation of Nuremberg and Pardubice gingerbreads. The development and their today's position on the market are described. The purpose of the research was to find out how the gingerbread is perceived in its home town by the general public - whether it is a tradition or a marketing product and why. eng
dc.description.abstract-translated Tato práce se zabývá zhodnocením Norimberského a Pardubického perníku, popisuje jejich vývoj i dnešní postavení na trhu. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak je příslušný perník v jeho domovském městě chápán. Zaměřuje se především na to, zda je mezi širokou veřejností vnímán spíše jako tradice nebo jako marketingový produkt a proč. cze
dc.description.department Katedra cizích jazyků cze
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro hospodářskou praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D24863
dc.thesis.degree-program Filologie cze
dc.identifier.stag 11217 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet