Pardubitzer und Nürnberger Lebkuchen - geht es um eine Tradition oder um ein Marketingprodukt?
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diese Arbeit beschäftigt sich mit dem Vergleich des Nürnberger Lebkuchens und des Pardubitzer Lebkuchens. Beschreibt Entwicklung und auch heutige Stellung beider Lebkuchen. Orientiert sich auf die Wirklichkeit, ob es um eine Tradition oder um ein Marketingprodukt handelt.
Rozsah stran
62 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Německý jazyk pro hospodářskou praxi
Studijní program
Filologie
Signatura tištěné verze
D24863
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Pardubický perník, Norimberský perník, tradice, marketingový produkt, historie, the gingerbread of Pardubice, the gingerbread of Nürnberg, tradition, history, Pardubitzer Lebkuchen, Nürnberger Lebkuchen, Tradition, Marketingprodukt, Geschichte