Digitální knihovnaUPCE
 

Pardubitzer und Nürnberger Lebkuchen - geht es um eine Tradition oder um ein Marketingprodukt?

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diese Arbeit beschäftigt sich mit dem Vergleich des Nürnberger Lebkuchens und des Pardubitzer Lebkuchens. Beschreibt Entwicklung und auch heutige Stellung beider Lebkuchen. Orientiert sich auf die Wirklichkeit, ob es um eine Tradition oder um ein Marketingprodukt handelt.

Rozsah stran

62 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Německý jazyk pro hospodářskou praxi

Studijní program

Filologie

Signatura tištěné verze

D24863

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Pardubický perník, Norimberský perník, tradice, marketingový produkt, historie, the gingerbread of Pardubice, the gingerbread of Nürnberg, tradition, history, Pardubitzer Lebkuchen, Nürnberger Lebkuchen, Tradition, Marketingprodukt, Geschichte

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced