Textbook evaluation

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Jurková, Veronika
dc.date.accessioned 2011-08-16T19:40:17Z
dc.date.available 2011-08-16T19:40:17Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40473
dc.description.abstract The thesis deals with textbook evaluation. Firstly, the textbook theory is discussed; a certain attention is paid to the textbook functions, syllabus type, the textbook characteristics and structural components of the textbook units. Secondly, usage of textbook is critiqued; advantages and disadvantages of using textbooks, pupils' and teachers' reasons for using textbooks and lastly the future of textbooks are addressed. The outcome of the theoretical part is the criteria for textbook evaluation. Thirdly, the research is conducted with the aim of investigating whether there is an agreement between the selected textbooks and the objectives of the Framework Educational Programme for Basic Education and to what extent the selected textbook are in the concord with them. The research selects the textbooks; consequently it evaluates the selected textbooks and finally compares the obtained findings. The research applies questionnaire for selection of the textbooks, the analytic method and subsequently the comparative analysis of both textbooks. Conclusion presents the outcomes connected to the defined aim of the thesis. eng
dc.format 84 s. cze
dc.format.extent 3310174 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject kurikulární reforma cze
dc.subject hodnocení učebnic cze
dc.subject Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject curricular reform eng
dc.subject textbook evaluation eng
dc.subject Framework educational programme for basic education eng
dc.subject textbooks eng
dc.title Textbook evaluation eng
dc.title.alternative Hodnocení učebnic cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated Diplomová práce se zabývá hodnocením učebnic. Nejprve je diskutována teorie učebnic, přičemž je zvláštní pozornost věnována funkcím učebnic, typům sylabu, vlastnostem učebnic a strukturním komponentům učebnicových lekcí. V další řadě je posuzováno používání učebnic, tj. jeho výhody a nevýhody, důvody žáků a učitelů pro používání a posléze je pozornost zaměřena na budoucnost učebnic. Výsledkem teoretické části jsou kritéria pro evaluaci učebnic. Následně je realizován výzkum s cílem zjistit, zda se dvě zvolené učebnice a cíle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání shodují a do jaké míry. Učebnice pro tento výzkum byly nejprve vybrány, následně v procesu výzkumu zhodnoceny a v závěru praktické části byly získané údaje porovnány. Výzkum využívá dotazník k selekci učebnic, analytickou metodu a dále provádí komparativní analýzu obou učebnic. Závěrečná část prezentuje výsledky v souvislosti se stanoveným cílem diplomové práce. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D23751
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 8952 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet