Digitální knihovnaUPCE
 

Optimalizace vedení tras vnitrostátních autobusových linek na území hlavního města Prahy

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem práce je analýza systému silničních komunikací, vedoucích mezi okrajovým autobusovým stanovištěm Černý Most a Ústředním autobusovým nádražím Florenc, v hlavním městě Praze. V práci jsou porovnávány časy potřebné pro dosažení Ústředního autobusového nádraží Florenc z okrajových autobusových stanovišť systémem pražského metra se skutečnými jízdními dobami spojů, přijíždějících z okrajových stanovišť na Ústřední autobusové nádraží Florenc. Na základě výsledků této analýzy jsou navržena doporučení, vedoucí k eliminaci vlivu pražského provozu na jízdní doby vnitrostátních autobusvých spojů. Součástí práce je též anketa provedená mezi cestujícícmi na Ústředním autobusovém nádraží Florenc s cílem zjistit jejich názor na navržená doporučení.

Rozsah stran

72 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D24264

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

vnitrostátní autobusová doprava, autobusová nádraží, Florenc, Černý Most, silniční provoz, Praha, metro, inland bus transport, bus stations, transport, Prague, underground

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced