Optimalizace vedení tras vnitrostátních autobusových linek na území hlavního města Prahy
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem práce je analýza systému silničních komunikací, vedoucích mezi okrajovým autobusovým stanovištěm Černý Most a Ústředním autobusovým nádražím Florenc, v hlavním městě Praze. V práci jsou porovnávány časy potřebné pro dosažení Ústředního autobusového nádraží Florenc z okrajových autobusových stanovišť systémem pražského metra se skutečnými jízdními dobami spojů, přijíždějících z okrajových stanovišť na Ústřední autobusové nádraží Florenc. Na základě výsledků této analýzy jsou navržena doporučení, vedoucí k eliminaci vlivu pražského provozu na jízdní doby vnitrostátních autobusvých spojů. Součástí práce je též anketa provedená mezi cestujícícmi na Ústředním autobusovém nádraží Florenc s cílem zjistit jejich názor na navržená doporučení.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D24264
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
vnitrostátní autobusová doprava, autobusová nádraží, Florenc, Černý Most, silniční provoz, Praha, metro, inland bus transport, bus stations, transport, Prague, underground