Metodika kurzů první pomoci, zjišťování výstupních dovedností
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na rozdíly ve výuce první pomoci na kurzech Zdravotník zotavovacích akcí. Porovnává účinnost výuky, vedené podle pravidel obecné pedagogiky s výukou vedenou zážitkovou pedagogikou. Zaměřuje se na výsledné dovednosti absolventů.
Rozsah stran
58 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Zdravotnický záchranář
Studijní program
Specializace ve zdravotnictví
Signatura tištěné verze
D25304
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
metody výuky první pomoci, zážitková pedagogika, modelové situace, methods of first aid teaching, experience pedagogy, model situation