Digitální knihovnaUPCE
 

Metodika kurzů první pomoci, zjišťování výstupních dovedností

Bakalářská práce

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na rozdíly ve výuce první pomoci na kurzech Zdravotník zotavovacích akcí. Porovnává účinnost výuky, vedené podle pravidel obecné pedagogiky s výukou vedenou zážitkovou pedagogikou. Zaměřuje se na výsledné dovednosti absolventů.

Rozsah stran

58 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Zdravotnický záchranář

Studijní program

Specializace ve zdravotnictví

Signatura tištěné verze

D25304

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

metody výuky první pomoci, zážitková pedagogika, modelové situace, methods of first aid teaching, experience pedagogy, model situation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced