dc.contributor.advisor |
Mazač, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Sekyra, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T20:04:00Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T20:04:00Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39323 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá možností aplikace systematického jízdního řádu na výhledový rozsah dopravy na trati České Budějovice - České Velenice a posouzením interakce stávajícího rozsahu dopravní infrastruktury a dopravního provozu. V analytické části je nastíněn historický vývoj a současný stav trati České Budějovice - České Velenice a používané metody výpočtu kapacity. V teoretické části se práce zabývá dopravním modelováním a simulací. V další části jsou nalezena slabá místa v dopravní infrastruktuře dotčené trati z hlediska kapacity dopravní cesty a navržena opatření vedoucí k jejich odstranění. V závěrečné kapitole je zhodnocen dopad navržených změn. |
cze |
dc.format |
59 s. |
|
dc.format.extent |
1939775 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
jízdní řády |
cze |
dc.subject |
kapacity |
cze |
dc.subject |
propustnosti |
cze |
dc.subject |
modelování |
cze |
dc.subject |
simulace |
cze |
dc.subject |
OpenTrack |
cze |
dc.subject |
České Budějovice |
cze |
dc.subject |
České Velenice |
cze |
dc.subject |
time tables |
eng |
dc.subject |
capacities |
eng |
dc.subject |
thruputs |
eng |
dc.subject |
modelling |
eng |
dc.subject |
simulations |
eng |
dc.subject |
České Budějovice |
eng |
dc.subject |
České Velenice |
eng |
dc.title |
Posouzení vlivu zavedení systematického jízdního řádu na kapacitu dopravní cesty trati České Budějovice - České Velenice |
cze |
dc.title.alternative |
Appreciation of influence of systematic timetable implementation on capacity of railroad line České Budějovice - České Velenice |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Paidar, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis is focused to application of systematic timetable for future capacity of railroad line České Budějovice - České Velenice and assessment of interaction present implementation transport infrastructure and traffic transport. Analytic part is about historic and present situation of railroad České Budějovice - České Velenice and about using methods for calculation of capacity. In theoretic part the thesis is focused to transport modelling and simulating. Another part is about finding weaknesses of traffic infrastructure from capacity's view and proposing measures pointing to their removing. Last part of thesis evaluates the impact of proposed changes. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D23924 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy státní zkušební komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |