dc.contributor.advisor |
Kleprlík, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Rathouský, Bedřich
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T18:30:25Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T18:30:25Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39080 |
|
dc.description.abstract |
Disertační práce se v analytické části věnuje problematice právních předpisů, silničních nákladních vozidel a souprav, zapojení silniční nákladní dopravy do logistických systémů a dopravě a logistice z pohledu systémové teorie. Ve druhé části je definován cíl a hypotézy práce. Třetí část je tvořena charakteristikami použitých vědeckých metod. Ve čtvrté části práce autor předkládá obecný návrh metodiky implementace kapacitních souprav do logistických přepravních systémů. V poslední (páté) části autor provádí aplikaci matematicky kvantifikovatelných kroků navržené metodiky. |
cze |
dc.format |
159 s. |
cze |
dc.format.extent |
3264908 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
logistické přepravní systémy |
cze |
dc.subject |
nedoprovázená kombinovaná přeprava |
cze |
dc.subject |
silniční nákladní doprava |
cze |
dc.subject |
logistic transport systems |
eng |
dc.subject |
unaccompanied combined transport |
eng |
dc.subject |
road cargo transport |
eng |
dc.title |
Postavení silniční nákladní dopravy v logistických přepravních systémech |
cze |
dc.title.alternative |
The Road Cargo Transport Position in Logistic Transport Systems |
cze |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Široký, Jaromír |
|
dc.contributor.referee |
Kyncl, František |
|
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
In analytic part, the doctoral dissertation deals with problem of legislation, road freight vehicles and road freight vehicle-combinations, the use of road cargo transport in logistic systems and transport and logistics from the view of system theory. In the second part, the aim and hypotheses of doctoral dissertation are defined. The third part is formed of scientific methods used in the doctoral dissertation and in the fourth part author´s design of high-capacity vehicle-sets´ implementation into logistic transport systems methodics is presented. The last part of the doctoral dissertation is formed of application design of mathematically-quantifiable steps of the methodics. |
cze |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a management v dopravě a telekomunikacích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D23656 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.defence |
Prezentace DP. Přečtení posudků a odpovědi na připomínky oponentů. Rozprava k prezentaci a DP. Tajné hlasování. Vyhlášení výsledku obhajoby. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |