dc.contributor.advisor |
Brodský, Zdeněk |
cze |
dc.contributor.author |
Turinová, Diana
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T18:05:02Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T18:05:02Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39011 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tématu podnikového řízení při výběru nové obchodní značky. Autorka se zaměřuje na přípravnou fázi projektu a přibližuje proces výběru nového výrobku, zhodnocení rentability projektu a zpracování podkladů pro jednání s dodavatelem. Cílem práce je ukázat využití strategické a marketingové analýzy pro zpracování obchodního plánu nového projektu. V práci jsou popsány jednotlivé dílčí kroky, které jsou pro vyhotovení plánu nezbytné. |
cze |
dc.format |
65 s. |
cze |
dc.format.extent |
2134127 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
projekty |
cze |
dc.subject |
řízení projektu |
cze |
dc.subject |
obchodní plán |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
trhy |
cze |
dc.subject |
maloobchod |
cze |
dc.subject |
značky |
cze |
dc.subject |
projects |
eng |
dc.subject |
project management |
eng |
dc.subject |
business plan |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
markets |
eng |
dc.subject |
retail |
eng |
dc.subject |
brands |
eng |
dc.title |
Podnikatelský plán: řízení projektu nové oděvní značky |
cze |
dc.title.alternative |
Business Plan: project management of new apparel brand |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the topic of project management when selecting a new brand. The author focuses on the preparatory phase of the project and close to the process of selecting a new product, evaluation of profitability of the project and preparing materials for meetings with the contractor. The goal is to demonstrate utilization of strategic and marketing analyses for the processing the business plan of new project. The thesis describes the various sub-steps that are necessary for the preparation of the plan. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24515 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Představení práce a výsledů. Otázky k obhajobě: Proč se bakalantka rozhodla zvolit toto téma bakalářské práce a jaké bude využití výsledků této práce? Jaký je názor autorky na současný oděvní trh v České republice a jeho obsazenost? Jak se tento trh bude podle názoru bakalantky dále vyvíjet? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |