Podnikatelský plán: řízení projektu nové oděvní značky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brodský, Zdeněk cze
dc.contributor.author Turinová, Diana
dc.date.accessioned 2011-07-11T18:05:02Z
dc.date.available 2011-07-11T18:05:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39011
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu podnikového řízení při výběru nové obchodní značky. Autorka se zaměřuje na přípravnou fázi projektu a přibližuje proces výběru nového výrobku, zhodnocení rentability projektu a zpracování podkladů pro jednání s dodavatelem. Cílem práce je ukázat využití strategické a marketingové analýzy pro zpracování obchodního plánu nového projektu. V práci jsou popsány jednotlivé dílčí kroky, které jsou pro vyhotovení plánu nezbytné. cze
dc.format 65 s. cze
dc.format.extent 2134127 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject projekty cze
dc.subject řízení projektu cze
dc.subject obchodní plán cze
dc.subject strategie cze
dc.subject analýza cze
dc.subject trhy cze
dc.subject maloobchod cze
dc.subject značky cze
dc.subject projects eng
dc.subject project management eng
dc.subject business plan eng
dc.subject strategy eng
dc.subject analysis eng
dc.subject markets eng
dc.subject retail eng
dc.subject brands eng
dc.title Podnikatelský plán: řízení projektu nové oděvní značky cze
dc.title.alternative Business Plan: project management of new apparel brand eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the topic of project management when selecting a new brand. The author focuses on the preparatory phase of the project and close to the process of selecting a new product, evaluation of profitability of the project and preparing materials for meetings with the contractor. The goal is to demonstrate utilization of strategic and marketing analyses for the processing the business plan of new project. The thesis describes the various sub-steps that are necessary for the preparation of the plan. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24515 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Představení práce a výsledů. Otázky k obhajobě: Proč se bakalantka rozhodla zvolit toto téma bakalářské práce a jaké bude využití výsledků této práce? Jaký je názor autorky na současný oděvní trh v České republice a jeho obsazenost? Jak se tento trh bude podle názoru bakalantky dále vyvíjet? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet