Digitální knihovnaUPCE
 

Rozbor vzájemných vazeb komunikačního mixu v souvislosti s rozpočtem neziskové organizace

Diplomová práce

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na možnost aktivního zapojení komunikačního mixu do činnosti neziskové organizace s cílem stanovení rozpočtu. Jedná se o organizaci ČVUT v Praze, Správy účelových zařízení. Práce obsahuje teoretické části, které poslouží v další části k analýze a stanovení rozpočtu. Praktická část se, na základě marketingových analýz z marketingového prostředí, zabývá formulováním návrhů na změny.

Rozsah stran

86 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D24108

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

neziskové organizace, komunikační mix, marketingové plány, služby, SWOT analýza, rozpočty, non-profit organization, communication mix, marketing plans, services, SWOT, budgets

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced