Rozbor vzájemných vazeb komunikačního mixu v souvislosti s rozpočtem neziskové organizace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kampf, Rudolf
dc.contributor.author Holý, David
dc.date.accessioned 2011-07-11T18:00:15Z
dc.date.available 2011-07-11T18:00:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38996
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na možnost aktivního zapojení komunikačního mixu do činnosti neziskové organizace s cílem stanovení rozpočtu. Jedná se o organizaci ČVUT v Praze, Správy účelových zařízení. Práce obsahuje teoretické části, které poslouží v další části k analýze a stanovení rozpočtu. Praktická část se, na základě marketingových analýz z marketingového prostředí, zabývá formulováním návrhů na změny. cze
dc.format 86 s.
dc.format.extent 7236006 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject neziskové organizace cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject marketingové plány cze
dc.subject služby cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject rozpočty cze
dc.subject non-profit organization eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject marketing plans eng
dc.subject services eng
dc.subject SWOT eng
dc.subject budgets eng
dc.title Rozbor vzájemných vazeb komunikačního mixu v souvislosti s rozpočtem neziskové organizace cze
dc.title.alternative The analysis relationships of communication mix in context of the budget non-profit organization eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zmrzlík, Zdeněk
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on marketing (communication mix) usage in non-profit organization. Theoretical part enclose essential problem spheres - defines non-profit sector, marketing conception and specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy. Practical part pays attention to extensional non-profit organization Czech Technical University in Prague, Service facilities administration. Based on marketing analysis results and marketing background there are formed own proposals for changes. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D24108
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet