dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
|
dc.contributor.author |
Holý, David
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T18:00:15Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T18:00:15Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38996 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na možnost aktivního zapojení komunikačního mixu do činnosti neziskové organizace s cílem stanovení rozpočtu. Jedná se o organizaci ČVUT v Praze, Správy účelových zařízení. Práce obsahuje teoretické části, které poslouží v další části k analýze a stanovení rozpočtu. Praktická část se, na základě marketingových analýz z marketingového prostředí, zabývá formulováním návrhů na změny. |
cze |
dc.format |
86 s. |
|
dc.format.extent |
7236006 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
neziskové organizace |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
marketingové plány |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
rozpočty |
cze |
dc.subject |
non-profit organization |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
marketing plans |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
SWOT |
eng |
dc.subject |
budgets |
eng |
dc.title |
Rozbor vzájemných vazeb komunikačního mixu v souvislosti s rozpočtem neziskové organizace |
cze |
dc.title.alternative |
The analysis relationships of communication mix in context of the budget non-profit organization |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zmrzlík, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on marketing (communication mix) usage in non-profit organization. Theoretical part enclose essential problem spheres - defines non-profit sector, marketing conception and specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy. Practical part pays attention to extensional non-profit organization Czech Technical University in Prague, Service facilities administration. Based on marketing analysis results and marketing background there are formed own proposals for changes. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24108 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |