Study discipline:Dopravní management, marketing a logistika
Abstract:
Česká pošta, s. p. je jednou z firem na trhu v České republice, která zabezpečuje doručování listovních a balíkových zásilek. Konkurenční boj na trhu nutí poskytovatele těchto služeb k neustálému snižování nákladů a zefektivnění veškerých činností. Podstatnou část těchto nákladů tvoří mzdové náklady, a proto je nutné neustále hledat cesty ke snižování těchto nákladů. U České pošty, s. p. tvoří doručovatelé více jak 40% všech pracovníků. Hledání úspor v nákladech u těchto pracovníků je klíčovým zdrojem úspor pro celý podnik. Tato práce se zabývá analýzou procesu zpracování a doručování zásilek za celou Českou poštu, s. p. Cílem práce je předložení návrhu na možnosti zefektivnění doručování zásilek u České pošty, s. p. a tím snížení mzdových nákladů.