Posilování vztahů v hodnotovém řetězci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana
dc.contributor.author Rajhelová, Hana
dc.date.accessioned 2011-06-01T13:35:02Z
dc.date.available 2011-06-01T13:35:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38761
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotových řetězců, hodnoty pro zákazníka a výzkumem zaměřeným na formy posilování vztahů se zákazníky u internetových lékáren. V teoretické části je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka, jejím prvkům a hodnotovému managementu. Dále se práce zabývá hodnotovými řetězci, jejich podstatou, prvky a vztahy. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na formy posilování vztahů se zákazníky internetových lékáren. cze
dc.format 72 s., 16 s. příl. cze
dc.format.extent 569501 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject hodnotový řetězec cze
dc.subject posilování vztahů se zákazníky cze
dc.subject internetové lékárny cze
dc.subject customer value eng
dc.subject value chain eng
dc.subject developing relations with customers eng
dc.subject internet pharmacies eng
dc.title Posilování vztahů v hodnotovém řetězci cze
dc.title.alternative Strengthening relationships in value chain eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Jelínek, Radim
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The thesis about value chain problematics, customer values and research focused on forms of strengthening relations with customers of internet pharmacies. The theoretical part is dedicated to customer value, their elements and value management. Further on the work engages value chains, their definition, elements and relations. The practical part of the thesis is devoted to preparation, realization and evaluation of the primal marketing research focused on forms of strengthening relations with customers of internet pharmacies. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D24069
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Jak by zřejmě vypadal celý hodnotový řetězec (resp. jeho subjekty) typický pro trh s farmaceutickými výrobky prodávanými zákazníkům prostřednictvím internetových lékáren? Vytvářejí se v této oblasti taktéž hodnotové sítě? Opravdu by tady nebyl prostor pro hodnotovou síť? Jak hodnotíte praktickou využitelnost výsledků vaší práce? Bylo by vhodné doplnit získané výsledky v této oblasti ještě nějakým doplňujícím výzkumem? Je nějaký rozdíl mezi lékárnou, která je kamenným obchodem a internetovou lékárnou? Všechny položené otázky byly odpovězeny. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet