dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
|
dc.contributor.author |
Rajhelová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2011-06-01T13:35:02Z |
|
dc.date.available |
2011-06-01T13:35:02Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38761 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotových řetězců, hodnoty pro zákazníka a výzkumem zaměřeným na formy posilování vztahů se zákazníky u internetových lékáren. V teoretické části je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka, jejím prvkům a hodnotovému managementu. Dále se práce zabývá hodnotovými řetězci, jejich podstatou, prvky a vztahy. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na formy posilování vztahů se zákazníky internetových lékáren. |
cze |
dc.format |
72 s., 16 s. příl. |
cze |
dc.format.extent |
569501 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnotový řetězec |
cze |
dc.subject |
posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
internetové lékárny |
cze |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
value chain |
eng |
dc.subject |
developing relations with customers |
eng |
dc.subject |
internet pharmacies |
eng |
dc.title |
Posilování vztahů v hodnotovém řetězci |
cze |
dc.title.alternative |
Strengthening relationships in value chain |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jelínek, Radim |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis about value chain problematics, customer values and research focused on forms of strengthening relations with customers of internet pharmacies. The theoretical part is dedicated to customer value, their elements and value management. Further on the work engages value chains, their definition, elements and relations. The practical part of the thesis is devoted to preparation, realization and evaluation of the primal marketing research focused on forms of strengthening relations with customers of internet pharmacies. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24069 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Jak by zřejmě vypadal celý hodnotový řetězec (resp. jeho subjekty) typický pro trh s farmaceutickými výrobky prodávanými zákazníkům prostřednictvím internetových lékáren? Vytvářejí se v této oblasti taktéž hodnotové sítě? Opravdu by tady nebyl prostor pro hodnotovou síť? Jak hodnotíte praktickou využitelnost výsledků vaší práce? Bylo by vhodné doplnit získané výsledky v této oblasti ještě nějakým doplňujícím výzkumem? Je nějaký rozdíl mezi lékárnou, která je kamenným obchodem a internetovou lékárnou? Všechny položené otázky byly odpovězeny. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |