Digitální knihovnaUPCE
 

Posilování vztahů v hodnotovém řetězci

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotových řetězců, hodnoty pro zákazníka a výzkumem zaměřeným na formy posilování vztahů se zákazníky u internetových lékáren. V teoretické části je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka, jejím prvkům a hodnotovému managementu. Dále se práce zabývá hodnotovými řetězci, jejich podstatou, prvky a vztahy. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na formy posilování vztahů se zákazníky internetových lékáren.

Rozsah stran

72 s., 16 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D24069

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, posilování vztahů se zákazníky, internetové lékárny, customer value, value chain, developing relations with customers, internet pharmacies

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced