Posilování vztahů v hodnotovém řetězci
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotových řetězců, hodnoty pro zákazníka a výzkumem zaměřeným na formy posilování vztahů se zákazníky u internetových lékáren. V teoretické části je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka, jejím prvkům a hodnotovému managementu. Dále se práce zabývá hodnotovými řetězci, jejich podstatou, prvky a vztahy. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na formy posilování vztahů se zákazníky internetových lékáren.
Rozsah stran
72 s., 16 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D24069
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, posilování vztahů se zákazníky, internetové lékárny, customer value, value chain, developing relations with customers, internet pharmacies