Vybrané otázky komunikace ve Skupině ČEZ
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je prostudování efektivity komunikačních nástrojů ve Skupině ČEZ. Zjišťuje, jak funguje obecný model firemní komunikace a jaká stanoviska k ní zaujímají manažeři z konkrétní lokality. Zabývá se tím, jaké procesy jsou považovány za relevantní a které z nich se nejvíce využívají. Dále se snaží najít a definovat nedostatky a následně navrhnout možná řešení.
Rozsah stran
83 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Komunitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D23673
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
komunikace, firemní komunikace, firmy, zaměstnanci, veřejnost, manažeři, společnosti, nástroje, strategie, efektivita, communication, company communication, companies, emloyee, public, manager, corporations, instruments, strategy, effectiveness