Digitální knihovnaUPCE
 

Vybrané otázky komunikace ve Skupině ČEZ

Bakalářská práceOmezený přístup

Abstrakt

Cílem práce je prostudování efektivity komunikačních nástrojů ve Skupině ČEZ. Zjišťuje, jak funguje obecný model firemní komunikace a jaká stanoviska k ní zaujímají manažeři z konkrétní lokality. Zabývá se tím, jaké procesy jsou považovány za relevantní a které z nich se nejvíce využívají. Dále se snaží najít a definovat nedostatky a následně navrhnout možná řešení.

Rozsah stran

83 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Komunitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D23673

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

komunikace, firemní komunikace, firmy, zaměstnanci, veřejnost, manažeři, společnosti, nástroje, strategie, efektivita, communication, company communication, companies, emloyee, public, manager, corporations, instruments, strategy, effectiveness

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced