Společenská odpovědnost firem a její vliv na regionální rozvoj v zemích EU
Konferenční objektOtevřený přístupDatum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
The corporate social responsibility (CSR) includes above all environmental and social
problems, which should by realized on the business level too. CRS application becomes a new
factor of the firm competitive ability because brings new market opportunities. The positive
conditions of the work can increase the productivity of production. CSR-strategy contributes
to further development of the regions too.
Rozsah stran
s. 41-45
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
Aktuální otázky sociální politiky 2007 – teorie a praxe (23rd October 2007, Pardubice, Czech Republic)
ISBN
978–80–7395–025–5
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
corporate social responsibility, environmental and social problems, firm competitive ability, development of the European regions