Teaching English to children with special educational needs: focus on gifted learners

Show simple item record

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Válková, Martina
dc.date.accessioned 2011-03-21T14:04:13Z
dc.date.available 2011-03-21T14:04:13Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38370
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá výukou velmi nadaných žáků na druhém stupni základní školy a to konkrétně výukou angličtiny. Poznatky popsané v teoretické části a potvrzené v praktické části práce jsou však aplikovatelné i na jiné předměty. Výzkum mimo jiného potvrdil, že hlavním aspektem výuky velmi nadaných žáků je jejich vhodná diferenciace, adekvátní rozvoj myšlení a explicitní stanovení cílů. cze
dc.format 118 s. cze
dc.format.extent 3188134 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject nadání cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject diferenciace cze
dc.subject dovednosti myšlení cze
dc.subject metody výuky cze
dc.subject cíle cze
dc.subject giftedness eng
dc.subject English language teaching eng
dc.subject differentiation eng
dc.subject thinking skills eng
dc.subject teaching methods eng
dc.subject objectives eng
dc.title Teaching English to children with special educational needs: focus on gifted learners eng
dc.title.alternative Žáci se specifickými vzdělávacími potřebami: mimořádně nadané děti ve výuce anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kostková, Klára
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with education of highly gifted pupils at basic schools, particularly with teaching and learning English. Findings described in the theoretical part and confirmed in the practical part are however applicable to other subjects not just English language teaching. The research confirmed that the most important aspect of teaching highly gifted children is their appropriate differentiation, adequate development of thinking skills and explicit formulation of aims. eng
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D23499
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account